ÖSSZEVONJA DIGITÁLIS KÉPESSÉGEIT AZ UNIQA ÉS A CHERRISK

Az új struktúra a 2025-ben induló új stratégiai ciklus része.

Október 1-jétől új struktúrában működik együtt az UNIQA Biztosító és a CHERRISK. A biztosítótársaság digitális transzformációja az UNIQA Group 2025-ben induló új, ötéves stratégiai ciklusának részeként Magyarországon.

A CHERRISK 2018-ban indult az UNIQA új, digitális biztosítási megoldásokat vizsgáló és fejlesztő startup platformjaként. Az indulása óta eltelt években sikeresen tesztelt új modelleket a hazai és regionális biztosítási piacon. A CHERRISK működése során szerzett tapasztalatok egyértelművé tették, hogy az ügyfelek egészen magas szinten bevonhatók a biztosítási adminisztrációs folyamatokba, ha egy egyszerűen kezelhető, rugalmas felület áll rendelkezésükre. A központosított működésének köszönhetően maximális hatékonyságot és páratlan ügyfélélményt nyújtó insurtech felület az elmúlt hat évben az UNIQA egyik leginnovatívabb platformjává vált, amely most szervesen beépül az UNIQA Biztosító cégstuktúrájába.

Első körben a biztosítótársaság retail üzletágának digitális transzformációja a tervek szerint a következő egy-másfél év során megy végbe, célja pedig a teljes ügyfélút digitalizálása a kárrendezéstől az adminisztráción át az értékesítésig.

Az átalakulást egy új digitális transzformációs egység koordinálja.

Az UNIQA ezáltal a jövőben a hagyományos biztosítási megoldások mellett, a legmodernebb digitális megoldásokkal és ajánlatokkal erősíti jelenlétét a hazai biztosítási szegmensben. A CHERRISK ügyfeleinek kiszolgálása továbbra is változatlan formában, a megszokott minőségben történik.
( onBRANDS )