Az Unicum immár harmadik alkalommal hozza el a zene és a különleges látványvilág szerelmeseinek az Unicum Akusztik live session-adását, amelyben a népszerű Blahalouisiana zenekar kapta a főszerepet. Az beat-rock, pop-soul banda, három jól ismert dalával lepi meg a közönséget a sorozat legújabb részében. A márka pedig – az együttműködés révén – a magyar könnyűzenei paletta egy újabb ragyogó színével emeli ki a zenei tehetség fontosságát.
Az Unicum Akusztik a magyar zenei színtér tehetségeinek biztosít különleges platformot, ahol a zenészek az élő hangkeveréssel és egyedi helyszíneken mutathatják be szakmai hozzáértésüket, és kreativitásukkal, elhivatottságukkal rendhagyó produkciókat hozhatnak létre. A zenei széria a Bagossy Brothers Company ünnepi adásával debütált, majd T. Danny bravúros, egysnittes koncertjével folytatódott.
a Blahalouisiana hoz újabb perspektívát és kreativitást az Unicum Akusztik digitális színpadára.
„Ez az eddigi legnagyobb szabású live session, amit valaha készítettünk. A legutóbbi lemezünk, a Sötét Villám korszakának tökéletes zárásaként tekintünk rá. Szeretnénk, ha a nézők és hallgatók éreznék azt az energiát, amit a koncertjeinken megélünk a közönséggel. Ez zeneileg és képileg is kihívást jelentett, de szerencsére rengeteg kreatív terünk volt és zseniális szakemberekkel dolgozhattunk. Ez egy kivételes lehetőség számunkra, hogy megmutassuk a Blahalouisiana esszenciáját azoknak is, akik még nem élték ezt át a koncertjeinken. Számomra példaértékű, amikor egy ilyen nagy brand a forrásait a kortárs kultúra támogatására fordítja.” – mesélte Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana frontembere, énekesnője.
Az Unicum Akusztik formátuma ezúttal nem csak az akusztikus hangzásra épít: az epizód fő hívószava a mozgás, Barbi pedig igazi táncos főhősként kerül középpontba: „Szeretem feszegetni a határaim és úgy éreztem itt az ideje, hogy kiéljem a bennem rejlő kislány popdíva álmait” – mondja az énekesnő a koreográfia kapcsán. A dinamika és a lendület szinte tapintható a klipekben, amelyeket az ország egyik legprofibb forgatási helyszínén, a Kraft Stúdióban vettek fel. A számonként egysnittes steadycam-felvételek – a mozgáson túl – központi látványelemmel, egy légies, lebegő függönnyel életre keltik a Blahalouisiana zenéjének erejét.
A három kiválasztott dal közül a Levegőnek, ha nézel könnyed atmoszférát teremt, a Fali órák pedig a drámai, tükörrel megkomponált látványelemekkel mély érzelmi hatást kelt. A Sokat bír című záródal tempós rockos energiát sugároz, amely
összhangban áll az Unicum márkaértékeivel.
A márka ikonikus vizuális jegyei is organikusan beolvadnak a felvételek képi világába. A fesztiválok jellegzetes látványelemeként is ismert, impozáns, világító Unicum-kereszt ezúttal a stúdióban kapott helyet, ahol tökéletesen illeszkedett a minimalista díszletbe. Az Unicum-világ további motívumai egészítik ki az összképet, Barbi egy egyedileg készített cropped zakót visel, amelyen a Zwack felirat és az Unicum márkanév is megjelenik, míg a zenekar tagjainak öltözékén a legendás „Vizes ember” ihlette pólók elemeit fedezhetjük fel. Az epizód látványvilágának és a Blahalouisiana sajátos zenei világának összefonódása tökéletesen képviseli az Unicum időtálló értékeit is, köztük a magas minőséget, a kreativitást és az élet szeretetét is.
„Ez az epizód egy különleges pillanat számunkra, amely új színt visz az Unicum Akusztik sorozat történetébe. A Blahalouisiana-val közös projektünkben és a sokarcú, élettel teli végeredményben benne van az értékteremtés és a hagyomány iránti szenvedélyünk, az örök mozgásban lévő kreativitásunk, mindez a zene időtálló hangjain megszólaltatva” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum igazgatóságának elnöke.
( onBRANDS )