KAMPÁNYT INDÍT A MASTERCARD

Cél az okoseszközökkel történő fizetések népszerűsítésére.

A Mastercard bejelentette legújabb kampányát, amely az okoseszközökkel  történő érintésmentes fizetések előnyeit helyezi középpontba. A kampány célja, hogy növelje a mobil- és viselhető fizetési megoldások elfogadottságát Magyarországon, ahol a digitális fizetések egyre elterjedtebbek.

Gyorsaság és kényelem a mindennapokban

Az érintésmentes fizetés egyre nagyobb szerepet kap a modern életvitelben, hiszen nem csak gyors és kényelmes, de biztonságos is. Magyarországon a kártyaterminálok több mint 95%-a támogatja az érintésmentes fizetést, így az okoseszközök használata a kártyaelfogadó kereskedők széles körében lehetséges.

Számos olyan helyzet adódhat a mindennapokban, amikor különösen előnyös, hogy nem kell magunknál tartani a fizikai kártyát vagy a pénztárcánkat:

  1. Sportolás közben: Futás vagy edzés során nem praktikus pénztárcát vagy kártyát magunkkal vinni. Egy okosóra segítségével könnyedén és gyorsan fizethetünk például egy frissítő italért.
  2. Utazáskor: Külföldi utazások során biztonságosabb és kényelmesebb, ha nincs nálunk nagy mennyiségű készpénz. Az okoseszközökkel bármikor fizethetünk az elfogadóhelyeken, és nem kell aggódnunk a pénztárcánk elvesztése miatt.
  3. Bevásárlás: Amikor csak egy gyors bevásárlásra ugrunk be a boltba, elegendő az okostelefonunk, nem szükséges magunkkal vinni a pénztárcát.
  4. Szórakozás: Koncerteken, fesztiválokon vagy egyéb rendezvényeken szintén előnyös, ha nem kell pénztárcát magunkkal vinni. Az érintésmentes fizetés gyorsabb, így több időt tölthetünk a szórakozással.
Biztonság és megbízhatóság

A Mastercard kampányának központi üzenete a mobil- és viselhető fizetési megoldások biztonsága. Az okoseszközökkel történő fizetés során egy plusz védelmi réteg is bekerül a tranzakciós folyamatba. Egy biztonsági eljárás során a valódi kártyaadatokat egyedi, egyszer használatos kódokkal helyettesítik, amelyeket a fizetési tranzakciók során használnak. Ezek a kódok a fizetési folyamat részeként jönnek létre, és a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a biztonsági kódot helyettesítik. Ennek az eljárásnak köszönhetően a valódi kártyaadatok nem kerülnek átadásra vagy tárolásra az eladónál, ami jelentősen csökkenti az adatlopás és a visszaélés kockázatát.

Edukáció és a jövő digitális fizetései

A kampány célja nemcsak a digitális fizetések előnyeinek bemutatása, hanem a bizalom növelése is a technológia iránt.

„A digitális fizetések ma már a modern életvitel szerves részei. A Mastercard célja, hogy mindenki számára elérhetővé és biztonságossá tegye ezeket az innovatív megoldásokat. A kampányunkkal szeretnénk a mobilfizetések népszerűségét tovább növelni Magyarországon” – mondta el Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.
( onBRANDS )