Arany minősítésben részesült a Kalinka Vodka a Meininger’s International Spirits Award (ISW) világszínvonalú versenyén. A díj a kiválóság elismerésén túl a legnagyobb és legelismertebb vodkamárkák közé helyezi a Zwack Unicum által több mint 40 éve gyártott italt.
Az ISW a világ egyik legrangosabb szeszesital-versenye, ahol szűk körű zsűricsoportok szigorúan és részletesen értékelik, átfogó minőségi tesztek alapján pontozzák a résztvevő termékeket. A folyamat során az italokat öt-hat főből álló szakértői testületek között osztják szét, akik vakon, az összehasonlíthatóságot garantáló, professzionális poharakban kóstolják őket, tematikusan összefüggő körökben. Minden szeszesitalt külön-külön és egymástól függetlenül, 100 pontos rendszerben,
a megjelenés, az illat, az íz és az általános benyomás alapján értékelnek.
Az italokat egy kifejezetten az egyes szeszesital-típusokhoz kifejlesztett ún. aromakerék segítségével jellemzik. Az összes értékelés átlaga adja az elért pontszámot a versenyen, amelynek idei megmérettetésén a jól ismert Kalinka márka arany minősítéssel zárt.
A vodka, ami aranyat ér: több évszázados vodkagyártási hagyományokra építve a Kalinkát a kiemelkedő minőségű gabonából készült párlat és ásványi anyagoktól teljességgel megtisztított víz alkotja. A négyszeres lepárlást és tízszeres szűrést követően még egy aranyszálas szűrőn is átcsörgedeztetik, ennek köszönhetően válik egyenletessé, lággyá és selymessé, tiszta vodkává. Az önmagában és long drink alapanyagként is nagyszerűen fogyasztható ital az ISW tekintélyes nemzetközi ítészeit is meghódította: bársonyosság (limpidity) kategóriában például 5 csillagot kapott. Az aranyérmes kortyokról tanúskodó plakett hamarosan a megújult Kalinka üvegeken is láthatóvá válik.
„Nagy büszkeséget jelent számunkra, hogy a Kalinkával elnyerhettük az ISW aranyérmet. A nívós verseny alapjául a szeszesitalok világának sokszínűsége és változatossága szolgál, valamint a rendkívüli keresése, a legmagasabb minőségre való törekvés és nem utolsósorban az iparág mozgatórugója, a féktelen kreativitás. Az aranyérem elismerése tehát kiemelkedő jelentőséggel bír a szakmában, bennünket pedig tovább erősít abban az elkötelezettségünkben, hogy időtálló értékeket, magas minőséget és közkedvelt ízeket teremtsünk” – mondta Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum marketingigazgatója.
( onBRANDS )