ÚJABB MÉRFÖLDKŐHÖZ ÉRT A FLEISHMANHILLARD

A Balaton Anita vezette kommunikációs ügynökség.

A Café Csoportból tavaly kivált, korábban Café PR néven ismert, többszörös év ügynöksége, hazai és nemzetközi szakmai díjakat magáénak tudó csapat végleg maga mögött hagyva a múltat ismét megújult. FleishmanHillard néven, továbbra is az egyik legnagyobb nemzetközi kommunikációs ügynökség budapesti, független irodájaként folytatják a munkát. Új üzletágakkal kiegészülve, tapasztalt szenior kollégák igazolásával, megújult, moduláris szolgáltatáskínálattal nyújtják mindazt, amitől elismert szereplővé váltak a piacon az elmúlt 25 évben.

„Talán arra vagyunk a legbüszkébbek, hogy mindazt a rengeteg tapasztalatot, lelkesedést és tudást, amit elhoztunk magunkkal a mostanra lezárt Café-s éveinkből sok, hosszú távon velünk lévő ügyfél ismeri el, mint valódi üzleti előnyt teremtő értéket” – mondta Balaton Anita a cég alapító ügyvezetője.

„A másik büszkeségünk az a vezetői és középvezetői csapat, amelynek – többek esetében – évtizeden átnyúló munkáját a FleishmanHillard amerikai központja a világon egyedülálló módon ismerte el: úgy vehettük fel a nevüket egyedüliként a világon, hogy azért sem tulajdonrészt, sem licenszdíjat nem kértek tőlünk. Idén 15 éve vagyunk e nemzetközi hálózat tagjai. Az a tudás, innovációs erő és a világ legnagyobb márkái által használt megoldások, amit rajtuk keresztül kínálni tudunk itthon, tapasztalataink szerint olyan előnyt biztosítanak ügyfeleink számára, amelyhez versenytársaik hazánkban nem férnek hozzá. Ez a legnagyobb előnye a FleishmanHillard-hoz tartozni” – tette hozzá Anita.

A 2001-ben alapított kommunikációs ügynökség új képzési üzletággal, valamint social és digitális megoldásokra szakosodott csapattal erősített az elmúlt egy évben. E mellett továbbra is fejlesztik a több nemzetközi és hazai díjjal elismert insight alapú stratégiai kommunikációs kínálatukat, a FleishmanHillard egyedi válságkommunikációs gyakorlatát és rendszerépítési szolgáltatását, a belső kommunikációs és employer branding-, valamint a nemzetközi ügynökségi hálózatok működtetését, akár másfél tucat piac kommunikációját koordinálva Budapestről.

„Nem akarok Shakespeare-t idézni, de igaz: bárhogy is nevezzenek minket, ennek a cégnek az értékét azok a szakemberek adják, akik az elmúlt évtizedekben itt voltak és ma is itt vannak. Mi vagyunk a garancia arra, hogy a FleishmanHillard továbbra is mély ügyfélértésen és kemény munkával feltárt, valódi felismeréseken alapuló, az ügyfeleink üzleti céljait hatékonyan támogatni képes, mérhető megoldásokat szállít – hosszú távon fenntartható módon. Olyan tartós és kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakítunk ki ügyfeleink legfontosabb célcsoportjaival, amelyek folyamatosan erősödő üzlettámogató és reputációfejlesztő hatást képesek generálni” – mondta Balaton Anita.

Az ügynökség tapasztalatai szerint ügyfeleik sokszor szeretik kisebb szolgáltatási egységekből összeállítani maguknak az optimális megoldást.akár kisebb projektekre, akár hosszú távú stratégiai együttműködésekre. Éppen ezért készülő új honlapjukon is már ilyen, moduláris alapú kínálattal találkozhatnak majd az érdeklődők. Ezen túl a nemzetközi hálózat segítségével, a korábbi ügyféligényeknek megfelelően továbbra is biztosított az amerikai, londoni és brüsszeli kollégák bevonása a hazai munkákba, ami még tovább erősítheti a hazai vállalatok kommunikációs megoldásait a FleishmanHillard segítségével.
( onBRANDS )