ÚJ ÜGYNÖKSÉGI PARTNERREL FOLYTATJA AZ AUTOWALLIS CSOPORT

Az AutoWallis Csoport szeptember elején írt ki integrált kommunikációs ügynökségi tendert.

A tenderen közösen induló Universal McCann és a SUPER11 kooperációban nyerte meg az autómárkák ügynökségi feladatait. Előbbi a média-, míg utóbbi a kreatív kommunikációs tapasztalatával járul hozzá a 360 fokos full service megközelítéshez.

Az AutoWallis Csoport hazai marketing munkájának kommunikációs támogatására keresett professzionális partnert. A 16 országban jelen lévő vállalatcsoport Magyarországon 24 autómárkát képvisel, köztük olyan márkák importőri feladatait látja el, mint a Renault, Dacia, Opel, Alpine, Jaguar, Land Rover, SsangYong, Isuzu és BYD, melyek teljes hazai kommunikációját az Universal MCCann és a SUPER11 látja el a jövőben.

A két ügynökség kooperációjának célja, hogy releváns és komplex megoldásokat kínáljanak a felmerülő piaci kihívásokra, ezzel támogatva az AutoWallis Csoport üzleti terveinek teljesülését.

A Universal McCann és a SUPER11 partnersége lehetőséget biztosít arra, hogy mindkét ügynökség a maga területén és feladatkörében megszerzett sokéves tapasztalatát kamatoztathassa és a leghatékonyabb megoldásait állítsa az AutoWallis Csoport márkáinak szolgálatába. A tradicionális és innovatív márkákkal együttműködve a UM és a SUPER11 a legújabb trendeket és technológiákat integrálja majd a kampányokba, így biztosítva, hogy az AutoWallis Csoport ne csak reagáljon a piaci kihívásokra, hanem aktívan formálja is az iparági normákat.

Györke Orsolya, az AutoWallis Csoport Marketing igazgatója az eredmény kihirdetése kapcsán elmondta: „Az AutoWallis Csoport az elmúlt években jelentős növekedésének köszönhetően mára a magyar gépjárműkereskedelmi piac egyik legnagyobb szereplőjévé vált, marketingkommunikációs tevékenységünk támogatására pedig olyan partnerre van szükségünk, akinek segítségével a jövőre vonatkozó ambiciózus terveinket is meg tudjuk valósítani. Ezt a partner találtuk meg az Universal McCann és a SUPER11 csapatában, akik kiemelkedő szakmaiságukkal, lelkes, profi hozzáállásukkal győztek meg minket a tenderfolyamat során.”

„Az elmúlt két év tudatos, olykor fájdalmas befelé figyelése és azok a változtatások, amelyek az embert helyezik előtérbe szervezetünkben, meghozták gyümölcsüket. Az AutoWallis Csoport tendert kiemelt törődéssel és felkészüléssel kezeltük minden területen. Rendkívül nagy szakmai sikernek tartom, hogy a Universal McCann és a SUPER11 együttese nyerte ezt a tendert. A kezdetektől azon leszünk, hogy értő, támogató és partneri módon, kiemelkedő szakmai erővel segítsük a jövőben az AutoWallis Csoport minden márkáját a kitűzött céljaik elérésében.” – nyilatkozta Nink László Az IPG Mediabrands Hungary CEO-ja.
( onBRANDS )