AZ MRSZ-OOH SZÖVETSÉG TAGJAI EGYHANGÚLAG TÓTH ORSOLYÁT VÁLASZTOTTÁK MEG ELNÖKNEK

A Magyar Reklámszövetség OOH tagozatának megválasztott elnöksége.

A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott a nagy tiszteletben álló alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. 9 év után az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulásának új vezetőjének. 

A közterületi tagozat hagyományos üléseinek helyszínén, a Pannónia Filmstúdióban tartott taggyűlésen a tagozat további elnökségi tagjait is megválasztotta a tagság: a média szektor képviseletében a korábban is elnökségi tagi pozíciókat betöltőket nagy mértékben preferálta a tagság így – a korábbi 9 évet követően – a további 3 évre is bizalmat szavaztak a média szektorban dr. Fecske Zoltánnak (Publimont), Jamniczky Tímeának (JCDecaux) valamint szolgáltató szektor képviseletében Szabó Henriettának (Odex Outdoor Expert). Új elnökségi tagként kapott voksot és bizalmat a média vállalatok képviselőjeként Koltai Viktor (Pont Reklám). 

Az elnöki stafétabotot Tóth Orsolya vehette át

az OOH Szövetség teljes támogatását élvezve az M-Meter-t képviselve.

A közterületi piaci szereplőket összefogó szervezet megválasztott elnöke hangsúlyozta: „Köszönöm a közterületi tagozat tagjainak a megszavazott bizalmat, hiszen minden szakmai tudásomat latba vetve szeretném képviselni a közterületi piac érdekeit a lehető legtöbb szereplőt összefogva a szabályozói szándékot és a fogyasztói szempontú elvárásokat szem előtt tartva, mindezt a kereskedelmi- és reklámetikai normák által vezérelve az önszabályozásban példát mutatva. Megtiszteltetés a Magyar Reklámszövetség OOH Tagozatának elnökeként az egyik legstabilabb és ezzel együtt legdinamikusabban fejlődő hazai média iparágat képviselni. Bízom abban, hogy a nemzetközi és hazai médiaügynökségeknél és hirdetőknél szerzett tudásom és tapasztalataim hozzájárulnak majd ahhoz, hogy a közterületi média továbbra is megőrizze és megerősítse erős médiapiaci pozícióját eszköz- és reklámszolgáltatási kínálatában. Egy stabil, és minden szempontból professzionálisan felépített szövetség elnöki pozícióját betölteni számomra elsősorban a meglévő szilárd szakmai és üzleti értékek megőrzését, valamint a tagjai közötti kiváló és példaértékű együttműködés tovább építését jelenti. Egy rendkívül összetartó és a hosszú évtizedek alatt összekovácsolódott közösséghez csatlakozom, amely meghatározó motorja a hazai marketing és kommunikációs térnek.”

Tóth Orsolya kitért arra is: „A múlt, a hagyományok fontos alap, de a jövőbe kell hidat verni: a közel 200 éves múltra visszatekintő közterületi média újabb virágkorába léphet az elmúlt évek válságai ellenére, ha a közterületi reklámozás hagyományaira a modern elvárásokat is okosan figyelembe véve építkezünk. Ennek biztató jelei, hogy az OOH piac 2021-től folyamatosan az iparági átlagot meghaladóan tudott fejlődni, 2023-ban pedig közel 20%-os növekedést tudott felmutatni és 2023-ra az OOH piac majdnem elérte a 2019-es bevételi szintet. De sosem lehetünk restek, a változó környezet miatt újabb és újabb megoldandó szabályozási és önszabályozási feladatok várnak ránk. Erre a küldetésre szövetkezett anno 2016-ban az MRSZ-OOH Szövetség és ezt az alapelvet tovább visszük a 2025-2028-as ciklusban is. ”

A Magyar Reklámszövetség OOH tagozatának megválasztott elnöksége (abc sorrendben):

ELNÖK:

Tóth Orsolya Scores Group (M-METER)

ELNÖKSÉGI TAGOK:

Média szektor:

Fecske Zoltán, Publimont
Jamniczky Tímea, JCDecaux
Koltai Viktor, Pont Reklám

Szolgáltató szektor:

Szabó Henrietta, Odex Outdoor Expert

Tóth Orsolya, az OOH tagozat megválasztott elnöke:

A debreceni születésű Tóth Orsolya (52) karrierjét – párhuzamosan a hollandiai Utrecht University-n folytatott jogi tanulmányaival – az Initiative Media The Netherlands médiaügynökségnél kezdte 1995-ben. A közép-kelet-európai piacokat összefogó média osztályon volt gyakornok kutatási asszisztens, később média jogász, ahol feladata a régió piacain történő média fogyasztói kutatások és média tervező rendszerek kiépítése volt.

Ezt követte 1998-ban média tervező, majd ügyfélszolgálati vezető pozíció a UkrMedia/Optimedia cégnél Kijevben, ahol a hirdetők kommunikációs és média stratégiai konjunktúrájának felépítésében dolgozott elsődlegesen televízió és közterületi média területen a posztszovjet államokban.

2000-től az Optimedia/ZenithOptimedia nemzetközi médiaügynökségi hálózat keretei között ezen túlmenően még dolgozott Londonban és Párizsban. 2007-ben lett a budapesti Vivaki/ZenithOptimedia médiaügynökség ügyvezető igazgatója, ezt követte az IMG Inter Media Group médiaügynökség ügyvezetői pozíciója 2010-től. 2018 óta a Media Dynamics médiaügynökség ügyvezető igazgatója, ezzel párhuzamosan 2025. év elejétől az M-METER Kutató és Elemző cég ügyvezetője.
( onBRANDS )