KÉSZEN ÁLL A MÁRKÁD A KIHÍVÁSOKRA?

Új idők elé nézünk?

Egy adott márkát csak egy adott pillanatban lévő KÖRNYEZETI, TECHNOLÓGIAI, GAZDASÁGI, TÁRSADALMI ÉS GEOPOLITIKAI környezetben tudok értelmezni. 

Tehát az elkövetkező években, de talán már ma is az a nagy kérdés, hogy a MÁRKÁK képesek lesznek-e ezeknek a dimenzióknak a kihívásaira releváns válaszokat adni. És vajon képesek leszünk-e mi, egyénenként is releváns válaszokat adni, és a világot valóban megváltoztatni?

A kommunikációs és marketing szakma saját normái lehetnek:

  • Fenntarthatósági alapelvek: Zöld és etikus működés alapértékké tétele.
  • Technológiai etikák: AI, adatkezelés és tartalomgenerálás szabályozása.
  • Transzparencia és hitelesség: Átlátható kommunikáció minden szinten.
  • Értékalapú kommunikáció: Társadalmi és kulturális értékek hangsúlyozása.
  • Globális adaptivitás: Rugalmas, lokális sajátosságokat figyelembe vevő stratégiák.

ÚJ IDŐK ELÉ NÉZÜNK? ITT tudod tovább olvasni!
Kőszegi András )