Egy adott márkát csak egy adott pillanatban lévő KÖRNYEZETI, TECHNOLÓGIAI, GAZDASÁGI, TÁRSADALMI ÉS GEOPOLITIKAI környezetben tudok értelmezni.
Tehát az elkövetkező években, de talán már ma is az a nagy kérdés, hogy a MÁRKÁK képesek lesznek-e ezeknek a dimenzióknak a kihívásaira releváns válaszokat adni. És vajon képesek leszünk-e mi, egyénenként is releváns válaszokat adni, és a világot valóban megváltoztatni?
A kommunikációs és marketing szakma saját normái lehetnek:
- Fenntarthatósági alapelvek: Zöld és etikus működés alapértékké tétele.
- Technológiai etikák: AI, adatkezelés és tartalomgenerálás szabályozása.
- Transzparencia és hitelesség: Átlátható kommunikáció minden szinten.
- Értékalapú kommunikáció: Társadalmi és kulturális értékek hangsúlyozása.
- Globális adaptivitás: Rugalmas, lokális sajátosságokat figyelembe vevő stratégiák.
ÚJ IDŐK ELÉ NÉZÜNK? ITT tudod tovább olvasni!
( Kőszegi András )