Szükség van erős márkára? A márka soha nem volt még fontosabb!
Az emberek kapcsolata a stratégiai gondolkodással, a márkaépítéssel felvakaró, pedig tudják, hogy ez döntő fontosságú. Sikereket szeretnének. Mi tartja őket vissza? A márkaépítés nem költség, hanem befektetés! Nem a márkaépítés a drága, hanem a rosszul elköltött hirdetési pénzek.
A márkaépítés világában a 2025-ös év meghatározó fordulópontot jelenthet.
Az ügyfelek elvárásai egyre magasabbak, a verseny erősödik,
és az új technológiák, valamint társadalmi változások tovább alakítják a piacot. 6+1 trend, amelyek 2025-ben biztosan nagy hatással lesznek a márkák sikerére.
1. Autentikus storytelling – Az őszinte történetek ereje
2. Közösségi élmények – A márkák köré szerveződő közösségek
3. Fenntarthatóság fókuszban – Valódi megoldások
4. AI és technológia integráció – Jobb élmények, intelligens megoldások
5. Mikroinfluenszerek térnyerése – A követőtábor nagyság helyett hitelesség
6. Együttműködés
+1 Változás
Készen áll a márkád a kihívásokra? ITT tudod tovább olvasni!
( Kőszegi András )