A Vodafone Magyarország 2025. január 1-jétől One Magyarország néven folytatja tevékenységét. Ezzel párhuzamosan a 4iG Csoporthoz tartozó távközlési vállalatok lakossági és kisvállalati szolgáltatásait (DIGI) One márkanéven, míg a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech üzleti szolgáltatásait almárkaként, One Solutions név alatt értékesítik. Ezek a cégek 2025. év második felében jogilag is beolvadnak a One Magyarország-ba.
„Rendkívül izgalmas időszak van mögöttünk, hiszen a One márka bevezetését több mint másfél éves munka előzte meg, ugyanakkor most következik a folyamat legfontosabb része, ügyfeleink most találkoznak először integrált szolgáltatásainkkal és a márka által képviselt értékekkel. A One koncepciója az ügyfélélményre épül, nem csupán egy szolgáltató kívánunk lenni a sok közül, hanem egy olyan partner, akire ügyfeleink mindig számíthatnak, ha minőségi távközlési megoldásra van szükségük. A One nemcsak az arculatváltásról szól, az új márkával együtt ugyanis teljesen új alapokra helyeztük a működésünket és új üzleti filozófiával, megközelítéssel megyünk tovább. Nem titkolt célunk, hogy a lakossági és üzleti szegmensben is a piacelső pozíciót szerezzük meg a jövőben” – mondta Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója.
Változatlan szerződési feltételek és számlázás
A márkaváltás miatt a korábbi DIGI és a Vodafone ügyfeleket nem érinti automatikus tarifa- és csomagváltás, az ügyfelek meglévő előfizetései immár One márkanév alatt változatlan feltételekkel érvényben maradnak egészen addig, amíg az előfizetők nem kezdeményeznek abban módosítást, illetve önkéntesen nem váltanak a One új szolgáltatáscsomagjaira.
A társaságok összeolvadásáig a számlázás menetében sem lesz jelentős változás. Az előfizetésekről szóló havidíjas számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki. Ez alól kivételt a korábbi Vodafone ügyfelek jelentenek, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi. A számlabefizetésre a One üzlethálózata mellett, a www.one.hu weboldalon, a Lapker-hálózat üzleteiben, csoportos befizetéssel vagy korábbi Vodafone-os ügyfelek esetén az új One applikációban lesz lehetőség.
A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai sem változtak, viszont banki utalás esetén a szolgáltató nevével megegyezően változik a kedvezményezett neve, így a sikeres számlabefizetéshez ezt módosítani kell. A One Magyarország a társaságok egyesüléséig nem biztosít összevont számlákat, így abban az esetben, ha valaki Vodafone-os és DIGI-s előfizetéssel is rendelkezik, továbbra is külön számlákat kap majd a szolgáltatóktól – hacsak az ügyfél nem vált önkéntesen a One új csomagjaira.
Az Antenna Hungária mindigTV PRÉMIUM Alap és Családi díjcsomagjait januártól szintén változatlan tartalommal és előfizetési díjon vehetik igénybe a meglévő ügyfelek. Fontos változás azonban, hogy 2025. január 1-jével a mindigTV PRÉMIUM márkanév megszűnt, így a továbbiakban a szolgáltatások a One földfelszíni TV kínálatában érhetőek el.
Integrált ügyfélkiszolgálás és megújuló üzlethálózat
A One integrált ügyfélkiszolgálást biztosít ügyfeleinek januártól, ami azt jelenti, hogy minden lakossági és a kisvállalati ügyfél egységesen a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon éri el az ügyfélszolgálatot és az 1401-es értékesítési vonalon rendelhet új szolgáltatást. A nagyvállalati ügyfelek az 1420-es telefonszámon intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
Az ügyfélkiszolgálás mellett a márkaváltással egyidejűleg a korábbi Vodafone-os és DIGI-s üzlethálózat is átalakul, ezért az ügyfelek 2025-től a One üzletekben intézhetik személyesen ügyeiket. Az üzlethálózat átalakítása során néhány üzlet az átalakítási munkák ideje alatt ideiglenesen bezár (addig más üzletekben folytatják az ügyfélkiszolgálást), valamint néhány korábbi DIGI Pont megszűnik, de ezek helyett minden esetben elérhető közelségben lesznek az új One üzletek. Az átszervezést követően 98 településen összesen mintegy 135 üzlet várja majd az ügyfeleket. Az üzlethálózat átalakításáról folyamatosan tájékoztatják az ügyfeleket, további részletek a One üzleteit bemutató aloldalon érhetők el.
Új arculatot kaptak a digitális felületek, megváltozik a mobilhálózat neve
Az aktuális ajánlatokról és szolgáltatásokról, valamint a márkaváltásról az ügyfelek a www.one.hu weboldalon tájékozódhatnak. A DIGI ügyfélkapu felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradtak, de az ügyfélkapu már az új oldalon keresztül érhető el. A korábbi My Vodafone applikáció is megújult, helyét a One alkalmazás vette át, az elődjével egyező szolgáltatáskínálattal. A korábbi DIGI-s ügyfelek számára még a DIGI Ügyfélkapu alkalmazás érhető el, de számláikat az erre dedikált oldalon már most is befizethetik.
A Vodafone mobilelőfizetőinek fontos változás, hogy a márkaváltás miatt a mobilhálózat neve január 1-jétől automatikusan megváltozott Vodafone HU-ról One-ra, de ez a szolgáltatást nem befolyásolja, továbbá a roaming szolgáltatás is változatlanul gazdag külföldilefedettséggel, beállításokkal és tarifákkal használható.
A One Magyarország több csatornán tájékoztatta az ügyfeleket decemberben és várhatóak ügyféltájékoztatók januárban is. A márkaváltással kapcsolatban bővebb információ itt érhető el.
A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a márkaváltással kapcsolatos nagy érdeklődés miatt az elkövetkező napokban még előfordulhatnak apró technikai fennakadások, rendszerlassulások, illetve bejelentkezési nehézségek a digitális felületek használatakor. A One Magyarország munkatársai kiemelt figyelemmel és rendelkezésre állással felügyelik a rendszereket és dolgoznak az esetlegesen felmerülő problémák megoldásán, amellyel kapcsolatban az ügyfelek türelmét kérik.
A One szlogenje – „Minden pillanat számít”. Korábban már bemutatták a “ONE” márkanagyköveteit is.
( onBRANDS )