MARKETING ÜGYNÖKSÉGET VÁLASZTOTT A SEGAFREDO

A Segafredo célja a márkaismertség növelése és az értékesítési aktivitások támogatása a közösségi média platformokon.

A Segafredo többkörös kreatív tender eredményeként a Chiro Marketinget választotta magyarországi közösségi média partnerének.

Az együttműködés keretében az ügynökség felel a Segafredo hazai Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalainak kezeléséért, valamint az ezeken futó hirdetések menedzseléséért.

“A kiválasztás során kulcsfontosságú szempont volt számunkra, hogy olyan ügynökséget találjunk, amely nemcsak a nemzetközi márkaértékeket képviseli, hanem a magyar piac sajátosságaihoz is képes alkalmazkodni. A Chiro Marketing rugalmas és stratégiai megközelítésével, valamint a kreatív tartalomgyártásban mutatott elhivatottságával egyértelműen bizonyította, hogy ideális partner számunkra.” – mondta Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária marketingvezetője.

Az új partner kiválasztásával

a Segafredo célja a márkaismertség növelése és az értékesítési aktivitások támogatása a közösségi média platformokon.

Az együttműködés során a Chiro Marketing olyan tartalomstratégiát dolgoz ki, amely ötvözi a Segafredo által képviselt minőséget, a magyar közönség ízlését, és a közösségi média legfrissebb trendjeit.

“Izgalmas kihívás számunkra, hogy egy olyan nemzetközi márkával dolgozhatunk együtt, mint a Segafredo. Célunk, hogy a márka közösségi média jelenléte folyamatosan friss, releváns és inspiráló legyen, miközben a Segafredo üzeneteit a hazai közönséghez igazítjuk.” – nyilatkozta Matykó Noémi, a Chiro Marketing ügyvezetője.

A megbízás határozatlan időre szól, és a közös munka már 2024 augusztusában elindult.
( onBRANDS )