![Kochs_MASTER_Web_Hero_blue](https://onbrands.hu/wp-content/uploads/2025/02/Kochs_MASTER_Web_Hero_blue-696x332.jpg)
A Friendly-t bízta meg a termék portfóliójának piaci erősítését szolgáló kommunikációs megoldások létrehozásával a prémium szószokat és ételízesítőket gyártó vállalat.
A márka három évre szóló megállapodást kötött az ügynökséggel,
piaci jelenlétének erősítésére és termékeladást támogató kampányok tervezésére.
A KOCH’S márka a fogyasztók körében elsősorban tormakrémjeiről és magas minőségű ételízesítő termékeiről vált ismertté, amelyek a hazai konyha elengedhetetlen részévé váltak. A megállapodás részeként a Friendly végzi a médiavásárlást is, biztosítva ezzel a KOCH’S márka hatékony és átfogó piaci kommunikációját.
“A Friendly ügynökségre azért esett a választásunk, mert olyan partnert kerestünk, amelyik képes integráltan gondolkodni, saját tartalomgyártói kompetenciával és erőforrással is rendelkezik és kellő iparági tapasztalattal bír.” – számolt be Újházi Anita, a KOCH’S cégvezetője a kiválasztás eredményéről.
Az együttműködés alapvető irányultságát Kőteleky Aywee a Friendly kreatívigazgatója részletezte: “A KOCH’S termékek szinte minden háztartásban jelen vannak, mégis a márkanév sokak számára még ismeretlenül cseng. A kreatív tervezés első lépéseként célunk az volt, hogy a márkanevet “felhangosítsuk” és egyértelműen összekössük a termékeik minőségével. Különösen izgalmas egy ennyire hiteles brand kommunikációján dolgozni, amely ráadásul ilyen széles termékpalettával rendelkezik. A márka által ránk bízott feladatokban csapatunk jelentős tapasztalattal rendelkezik, és izgalmas feladatot jelent egy ennyire kompetitív piacon hatékony aktivitásokat tervezni számukra. A Friendly elkötelezett amellett, hogy innovatív és eredményorientált megoldásokat kínáljon, melyek segítik a KOCH’S márkát is abban, hogy kiemelkedjen a versenytársak közül és növelje piaci részesedését. Az együttműködés célja, hogy a márka kommunikációja a jövőben frissebb és vonzóbb legyen a fogyasztók számára, ami erősíti a márka pozícióját a piacon.”
( onBRANDS )