RINGIER HUNGARY-ÚJ MARKETING ÉS TERJESZTÉSI IGAZGATÓ

Gajdos István megkezdi nyugdíjas éveit.

2025. április 1.-jétől Gajdos István feladatait és csapatának vezetését Moharos Andrea marketing vezető veszi át, immár marketing és terjesztési igazgatói pozícióban.

Moharos Andrea több mint két évtizede oszlopos tagja a Ringier Hungary, illetve a jogelőd kiadók szakmai csapatának. Pályáját 2003-ban a Zöld Újság Zrt-nél kezdte, ahol néhány év elteltével a Világgazdaság marketing területére igazolt. Az Axel Springer, majd a későbbi Ringier Axel Springer marketing csapatában folytatta a munkát, már a jelenlegi portfólió termékeivel. 2024 tavasza óta tölti be a Ringier Hungary marketing vezetői pozícióját. Évek óta kiemelt feladatai közé tartozik az előfizetői marketing koncepció, illetve az árushelyi marketing stratégia meghatározása és folyamat-menedzselése, melyek kapcsán szoros együttműködésben dolgozott a gyártási és terjesztési szakterülettel. 2025. április 1-jétől ő veszi át Gajdos István jelenlegi terjesztési és logisztikai igazgató feladatait, aki a kiadónál töltött harmincegy év után megkezdi nyugdíjas éveit. Andrea munkáját Kozári Szilvia terjesztési csoportvezető segíti, ahogyan a jelenleg 12 fős marketing terület menedzsereire is változatlanul támaszkodhat.

Gajdos István 1994-ben kezdett az akkori Axel Springer kiadó magyarországi leányvállalatainál terjesztési vezetői pozícióban. Később lapigazgatóként felelt többek között olyan, a hazai sajtó történetében meghatározó és emlékezetes kiadványok gyártásáért és disztribúciójáért, mint a megyei napilapok, a Harlequin regények, a Hölgyvilág és a Gyöngy hetilapok, a máig sikeres Tvr-hét műsorújság, a Kiskegyed hetilap, a Blikk, illetve a GLAMOUR magazin, amelynek hazai piaci bevezetését Gajdos István vezette 2004-ben. A nyomdai papírbeszerzés, a gyártási folyamatok és példányszám-menedzsment, a logisztika, az árushelyi értékesítés, előfizetői kapcsolatok és a print márkákhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati munka irányítása is Gajdos Istvánhoz és kiváló csapatához köthető.

“István szakmai útja és tudása mindazt sűríti magába, amit mi, a médiában aktív régi motorosok a print aranykoraként élhettünk meg. Egy személyben képviseli a tapasztalatot szakmánk alapköveiről: mindent tud a papírról, a nyomdai munkáról, a gyártás optimalizálásáról, a terjesztési kapcsolatrendszerről, az előfizetőkről, a napi- és hetilapokról, a magazin piacról. Bár az iparág rohamos ütemben alakul át és mi elkötelezettek vagyunk a digitális média és az új technológiák iránt, ezzel együtt a print nem csak a múltunk, de a jelenünk fontos része is, és hiszünk a jövőjében, a nyomtatott sajtó erejében is. István tudása ma is érték, amit tovább viszünk a szervezetben. A teljes Ringier-csapat nevében kívánok egészségben töltött, hosszú és aktív nyugdíjas éveket!” – mondta Kovács Tibor, a Ringier Hungary ügyvezető igazgatója. 

“Visszatekintve az elmúlt harminc évre, rá kell döbbennem, hogy egy sajtótörténeti korszak aktív résztvevője lehettem. Az induláskor ólomszedéses technológiát alkalmaztunk a nyomdákban, később közvetlen közelről éltem meg, amikor az éjszakai mozgópostai lapterjesztésről közúti szállításra álltunk át. Sok-sok állomást sorolhatnék még, egészen napjainkig, amikor már a mobiltelefonunkon a kezünkben tarthatjuk a friss kiadványok teljes palettáját” – teszi hozzá Gajdos István.
( onBRANDS )