
Moldván Ákos vette át a One Magyarország teljes marketingkommunikációs, média és közösségi média területének irányítását 2025. április 14-től. Az új szerepkörben a szakember a lakossági és a kisvállalati szegmens marketing kommunikációs tevékenységét irányítja.
Több mint 15 éves szakmai pályafutásának jelentős részét telekommunikációs nagyvállalatoknál (Magyar Telekom, Vodafone, DIGI, One) töltötte márkaépítés és médiamenedzsment területen. Számos sikeres kommunikációs stratégia, márkaépítési folyamat, valamint termékbevezetés fűződik a nevéhez.
Szakmai útja során több mint 6 évig erősítette a Magyar Telekom csapatát kommunikációs szakértőként, majd 2020-tól a Vodafone lakossági kommunikációs részlegét vezette. Később feladatköre kibővült a DIGI lakossági kommunikációs területével is. Kinevezését megelőzően kulcsszerepet töltött be a One márka sikeres bevezetésében.
Csapataival olyan kiemelkedő szakmai elismeréseket szerzett, mint az Effie és az Aranypenge díjak, emellett munkásságát nemzetközi szinten is elismerték, többek között a Cannes Lions és a New York Festivals versenyeken. A szakmai közösségben aktív szerepet vállal zsűritagként és előadóként a legjelentősebb hazai marketingkommunikációs eseményeken.
„Rendkívüli szakmai elismerésként és egyben komoly felelősségként tekintek erre a feladatra. Az üzleti eredmények és az ügyfélélmény mellett különösen fontosnak tartom, hogy csapatommal olyan kampányokat alkossunk, amelyekkel valódi, pozitív, társadalmi léptékű hatást érhetünk el. A következő időszakban a márka további erősítése és a személyes kapcsolatok támogatása kerül fókuszba, hiszen a One-nál hisszük, hogy a technológia hozzájárul az emberi kapcsolatok gazdagításához” – mondta a kinevezés kapcsán Moldván Ákos.
A pozíciót korábban Juhász Péter Tibor töltötte be, aki több mint 15 éves vezetői és szakértői tapasztalattal rendelkezik. Pályafutása során olyan vállalatoknál irányított sikeres kommunikációs csapatokat, mint a Vodafone, a DIGI, a Magyar Telekom és a Procter & Gamble. Nevéhez fűződnek többek között a Vodafone emlékezetes karácsonyi kampányai is, amelyek nemcsak érzelmileg megérintették a közönséget, hanem fontos társadalmi célt is szolgáltak: az idősek digitális edukációját, a generációk közötti kapcsolat erősítésével. Ezek a kampányok példaértékűen mutatták meg, hogyan lehet a telekommunkációt valódi társadalmi hatással ötvözni.
( onBRANDS )