TIKTOK SOROZAT FIATALOKTÓL FIATALOKNAK

A Bellaforteens célcsoportja a 15–20 éves lányok, akik most találkoznak először a menstruációval és a női higiéniai termékekkel.

Úttörő kezdeményezéssel indult útjára a Bellaforteens TikTok-csatorna, amely Magyarországon elsőként dolgozza fel sorozatformátumban a menstruáció témáját a platform dinamikus világához igazodva.

A projekt mögött két erős szakmai szereplő áll: a POME, az ország meghatározó TikTok-tartalomgyártó ügynöksége, valamint a DeepInsight Creative, a kommunikációs stratégia és integrált kampányok specialistája.

A Bellaforteens célcsoportja a 15–20 éves lányok, akik most találkoznak először a menstruációval és a női higiéniai termékekkel. A sorozat különlegessége, hogy

a teljes alkotócsapat – a kreatív szövegíróktól a gyártásvezetőkig – szintén fiatal nőkből áll,

így a tartalom hitelesen és empatikusan szólítja meg a célcsoportot.

Mi teszi egyedivé a Bellaforteens-t?

A Bellaforteens a TikTok első sorozata, amely epizódról epizódra mesél a menstruációval kapcsolatos élményekről és kihívásokról, mindezt

rövid, szórakoztató és edukatív videókban.

A sorozat az első menstruációtól kezdve mutatja be az intim higiénia alapvető témaköreit, mint az első betétvásárlást, az önbizalomépítést és kommunikációt a barátokkal, szülőkkel. Minden epizód végén gyakorlati tippek és pozitív üzenetek segítik a fiatal nézők tájékozódását és magabiztosságát.

A sorozat epizódjai organikusan átlagosan 31 000 megtekintést érnek el, a csatorna összesített nézettsége jelenleg meghaladja a 678 000 megtekintést.

A fiatal kommentelő lányok aktívan megosztják saját élményeiket, kérdéseiket és tapasztalataikat, így élénk, támogató közösség alakult ki.

@bellaforteenshu

„A POME csapatával közösen egy teljesen új megközelítés alapján kezdtünk hozzá az új márkacsatorna megalkotásához. Egyik oldalról adott egy erős stratégiai háttértudással rendelkező, a márkával együtt lélegző lead ügynökség, a másik oldalról pedig egy agilis TikTok specialista tartalomgyártó csapat. Kettőnk folyamatos, intenzív együttműködése nyomán alakul ki a végleges kontent, amely így az átfogó kommunikációs stratégia átgondolt, szerves részévé teszi a TikTokot, miközben a közönség visszajelzése alapján is lelkesítő természetességgel mesél a célcsoportunk számára izgalmas történeteket.”
mondta – Vér Balázs, a DeepInsightkreatívigazgatója.

„A Bellaforteens egyszerre edukál, szórakoztat és közösséget épít. Izgalmas kihívás volt a sorozat formátumának megalkotása, női energiákkal megtöltése és mindezek TikTok-formátumba öntése. Az organikus adatok is azt mutatják, hogy jó úton indultunk el.” –
tette hozzá Gyurkovics Virág, a POME short videó üzletág vezetője.
( onBRANDS )