A PEPSI IZGALMAS ÚJDONSÁGA MAGYARORSZÁGON

A kampány egyik kiemelt eleme a Pepsi x BP Shop kollaboráció.

A Pepsi új limitált szériája mostantól Magyarországon is elérhető. A különleges, Pepsi Zero alapú üdítőital 0,25l-es alumínium dobozos kiszerelésben, két nosztalgikus, mégis frissítő ízben debütál: Cream Soda és Strawberries & Cream. A termék a Z generáció játékos, popkulturális világára rezonál, vizuálisan és kommunikációban egyaránt.

A két limitált termék támogatására indított kampány egyedi különlegessége, hogy a stratégiai tervezés során a Pepsi kifejezetten erre az alkalomra fejlesztett mesterséges intelligenciáját is bevetették, mely kreatív megközelítéseket és formabontó ötleteket kínált a csapatnak. A kampány fő üzenete: cukormentes, mégis cuki – cukibb, mint egy kiskutya, vagy akár, mint egy krumpli, és majdnem olyan cuki, mint egy üzenet a nagyitól.

A 360 fokos kampány online és offline csatornákon egyaránt fut: social media aktivitásokkal, digitális hirdetésekkel, külterületi megjelenésekkel, és influencer együttműködésekkel igyekeznek minél több emberrel megismertetni az új termékeket.

A kampány egyik kiemelt eleme a Pepsi x BP Shop kollaboráció, amelynek keretében egy limitált ruhakollekció is született. A kollekció dizájnja játékos, merész és „cukin stílusos”, tökéletesen leképezve a két új termékzvilágát és hangulatát.

A kollekció hivatalos bemutatója 2025. július 31-én lesz a budapesti BP Shop üzletében 14:00–20:00 között, ahol az érdeklődőket játékautomaták, egyedi cukiságmérő fotóautomata, és különleges nyeremények várják. Emellett a délután folyamán Lil Frakk és DJ Nara alapozza meg a hangulatot, miközben a Pepsi Bar bartenderei üdítőital alapú alkoholmentes koktélokat kevernek.
( onBRANDS )