
Az LG Electronics (LG) “Less Artificial, More Human” címmel bemutatta új imázsfilmjét, amely arra inspirálja a nézőket, hogy felfedezzék, hogyan teheti teljesebbé a hétköznapokat és az élményeket az LG gondoskodó AI-technológiája.
A kisfilm a globális Life’s Good kampány része, amelyet eredetileg 2023 augusztusában indított el a vállalat azzal a céllal, hogy világszerte felhívja a figyelmet az optimizmus fontosságára.
Az LG folyamatosan azon dolgozik, hogy mind termékeivel és szolgáltatásaival, mind pedig kommunikációjával képviselje Az élet szép szlogent, ezzel pedig teljesen új szintre emelje a fogyasztói élményt. A mesterséges intelligencia elterjedésének korszakában az LG arra törekszik, hogy
AI-alapú innovációi fókuszában mindig az ember és a személyes élmények álljanak.
Az idei kampányfilm azt mutatja be, hogy a mindennapi élet szép pillanatait hogyan teszik még különlegesebbé – vagy éppen zavartalanabbá – az LG AI-megoldásai. A vállalat filozófiájának lényege, hogy túllépjen a technológia-központú AI-megközelítéseken, valamint mélyebb kapcsolatot és tartalmasabb interakciókat hozzon létre termékei és a felhasználók között.
Az új márkafilm azt mutatja be, hogyan integrálja az LG intuitív módon a mesterséges intelligenciát az emberek hétköznapi rutinjába, és megoldásai hogyan teszik személyre szabott funkcióikkal szebbé az életet otthon, a munkahelyen vagy akár az utakon is.
Az imázsfilm egy otthoni környezetben kezdődik, ahol egy hétköznapi életet élő család együtt élvezi az értékes közös pillanatokat, az LG otthoni AI-megoldásai pedig mindeközben csendben alkalmazkodnak az egyéni igényekhez, felszabadítva őket a teendők alól. Legyen szó akár egy szelíd emlékeztetőről, hogy ne maradjon otthon az esernyő, vagy a világítás automatikus lekapcsolásáról, amikor mindenki elhagyja a házat, az intelligens otthon leegyszerűsíti a rutinfeladatokat, hogy a hétköznapok nyugodtabban teljenek. A film folytatásában a nézők láthatják, hogyan alakul át egy munkahely kiegyensúlyozott beltéri környezetté optimális levegőminőséggel és hőmérséklet-szabályozással.
„Márkánk nem csak az AI-technológiára összpontosít, hanem arra is, hogy az hogyan javítja ténylegesen a felhasználók mindennapi életét. A kampány célja, hogy bemutassa, az LG gondoskodó intelligenciája hogyan teheti szebbé a mindennapi életünket azzal, hogy csendesen integrálódik a mindennapi pillanatokba, kényelmet, nyugalmat és könnyebb kapcsolódást nyújtva.” – mondta Kim Hyo-eun, az LG alelnöke és márkamenedzsment divíziójának vezetője.
A globális kampány elsőként az Egyesült Királyságban, Németországban, Brazíliában, Mexikóban és Ausztráliában indult el, mára pedig Magyarországra is megérkezett.
A márkafilm ITT megtekinthető.
( onBRANDS )