ÚJ MARKETING VEZETŐ A VELUX CÉGCSOPORTNÁL

A szakember a VELUX Cégcsoport kelet-közép európai régiójának marketing igazgatói pozícióját tölti be Budapesten.

Új iparágban folytatja karrierjét Pál Márton marketingszakember, aki szeptembertől a VELUX Cégcsoport kelet-közép európai régiójának marketing igazgatói pozícióját tölti be Budapesten.

A szakember több mint tíz év tapasztalatot szerzett prémium fogyasztási cikkek és egészségügyi termékek marketingjében, legutóbb a Diageo skót whisky és likőr márkáinak kelet-európai régiós vezetéséért felelt.

Pályafutása alatt dolgozott a L’Oréal Luxe portfólióján, köztük olyan ikonikus márkákon, mint a Lancôme, a Giorgio Armani és az Yves Saint Laurent, valamint a Reckitt Benckiser és a Haleon fogyasztói egészségügyi termékein, mint például a Durex, a Nurofen vagy a Voltaren. A munkája során főleg komplex marketingstratégiák kidolgozásában, üzleti hatékonyság fejlesztésében és nemzetközi együttműködések koordinálásában szerzett jártasságot.

„Az FMCG és gyógyszeriparban eltöltött évek után izgalmas kihívás számomra az építőipari és otthonteremtési megoldások világában folytatni a pályámat. A VELUX márka több évtizedes bizalmat élvez a fogyasztók körében, és örömmel csatlakozom ahhoz a csapathoz, amely ezt a bizalmat tovább erősíti” – mondta Pál Márton.

Új pozíciójában a szakember felel a magyarországi régiós központ, valamint a hozzá tartozó 15 kelet-közép európai piac marketingkommunikációs, vásárlói élmény, termékmenedzsment és PR feladatainak teljes körű irányításáért.
( onBRANDS )