A HAVAS MEDIA HUNGARY NYERTE A PEPCO MÉDIATENDERÉT

Az együttműködés a Pepco digitális átalakulására összpontosít.

A Havas Media Hungary, a Havas Media Network részeként működő médiaügynökség nyerte a Pepco médiatenderét. A Pepco megtartása egy versenytárgyalás eredménye, és fontos mérföldkövet jelent a négy éve tartó partnerség következő fejezetében, amely A

Több hónapos tenderfolyamatot követően a Havas Media Hungary marad a Pepco ügynökségi partnere az online és offline média tervezésében, optimalizálásában és vásárlásában. A médiatevékenységeket a lengyelországi Fullsix Media Hub koordinálja, egy közös marketingkommunikáció mentén abban a 18 európai országban, ahol a márka jelen van: Lengyelország, Románia, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Bulgária, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Litvánia, Lettország, Észtország, Olaszország, Spanyolország, Portugália, Görögország, Németország és Bosznia-Hercegovina. Az együttműködés központi koordinációja biztosítja a folyamatok egységességét, szabványosítását, a gyors megvalósítást és a hatékony tudásmegosztást.

A jelenleg is futó hároméves szerződést 2021-ben írták alá, és a sikeres tendernek köszönhetően az együttműködés újabb három évvel, 2026-tól kezdődően meghosszabbításra kerül.

A tender megnyerése új szakaszt nyit az együttműködésben, amely

a Pepco digitális átalakulására összpontosít.

A Fullsix Media tevékenységei stratégián, adatelemzésen és automatizáláson alapulnak, a Havas Converged.AI platform használatával. Ez, az ügynökség kiskereskedelmi tapasztalatával kombinálva, hozzájárul a Pepco márka további fejlődéséhez.

“A digitális fejlődés és az adatok helyes felhasználása ma már kulcsfontosságú az eredményes kiskereskedelmi kommunikációhoz. Ezért olyan partnert kerestünk, aki ötvözi a médiatervezési tapasztalatot a modern analitikai eszközökkel. A Fullsix Media bebizonyította, hogy képes az innovációt kézzelfogható üzleti eredményekké alakítani. Örömmel fejlesztjük ezt a megközelítést közösen minden Pepco piacon.– mondta Agnieszka Olejniczak, a Pepco marketingigazgatója.

“Ahhoz, hogy meg tudjuk őrizni a piacon kivívott kedvező helyzetünket elengedhetetlen egy stabil, ugyanakkor innovatív média partner. Ez az együttműködés biztosítja számunkra a hosszútávú fejlődésünk. Bízunk benne, hogy Havas mind digitális, mind pedig a klasszikus ATL tervezésben tanúsított szakértelmével a következő időszakban is kiemelkedő eredményeket érünk el. – mondta Berecz Barbara Pepco regionális marketing vezetője.
( onBRANDS )