
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja.
A 2025-ben indult Jójegy egy magyar fejlesztésű online oktatási platform, amely a megújult érettségi követelményekhez illeszkedő, digitális tananyagokat, animált videókat, gyakorlóteszteket és érettségi szimulációt kínál. A későbbiekben nemcsak a végzős, de a fiatalabb diákoknak is tanulástámogató lehetőségeket kínálhatnak, így a Jójegy több éven át komplex tananyagokkal támogathatják majd a diákok tanulmányait, egészen az érettségi letételéig.
„Károly Róbert egy olyan PR-szakember, akit amellett, hogy számos helyen jó szívvel ajánlottak, a rátermettsége, szakmai múltja és személye miatt is választottunk. Mindezek egyaránt megerősítettek minket abban, hogy ő a megfelelő választás a számunkra. Biztosak vagyunk benne, hogy az együttműködésünk hosszú távon segíti majd a Jójegy további fejlődését, valamint kommunikációs céljainak elérését” – mondta Mester Márk, a Jójegy Kft. társalapítója.
A startup társalapítója kiemelte, hogy a Jójegy célja a kezdetektől az, hogy a diákok számára a tanulás ne kényszer, hanem élmény legyen. Ehhez nemcsak modern tananyagokra, hanem hatékony kommunikációra is szükség van. Olyanra, ami képes eljuttatni az üzenetet a fiatalokhoz, szülőkhöz és tanárokhoz egyaránt. A partnerség éppen ezt a célt támogatja: a Jójegy a továbbiakban még szélesebb diákbázist szeretne elérni, miközben kommunikációjában a hitelesség, az értékteremtés és a fiatalok tanulási motivációjának erősítése kerülhet előtérbe.
„A Jójegy története és célja illeszkedik a jövő oktatási trendjeihez: a digitalizációhoz, a tudatos tanuláshoz és a hozzáférhető tudáshoz. Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen lendületes, fiatalos és hiteles csapattal dolgozhatok együtt, amely a valódi értékteremtést tűzte ki céljául a diákok számára” – mondta Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing | KRPR.hu alapítója, aki számára az oktatás és az utánpótlás-nevelés egy különösen fontos terült.
( onBRANDS )
 
            