
A világhírű olasz designmárka, a Minotti tovább erősíti jelenlétét Közép- és Kelet-Európában egy új, budapesti zászlóshajó üzlet megnyitásával a Szabadság téren. A 300 négyzetméteres exkluzív bemutatótermet a helyi forgalmazóval, a márka régóta partnerének számító CODE-dal közösen hozták létre azért, hogy a hazai prémium piacon is közvetlenül elérhetővé váljanak a kortárs elegancia luxustermékei.
A Minotti, a nemzetközi designvilág egyik legikonikusabb szereplője a CODE-al való hosszú távú partneri együttműködésének köszönhetően most jelentősen bővíti jelenlétét a közép- és kelet-európai térségben. A Minotti Budapest by CODE néven létrejött
új design-desztináció kiválóan illeszkedik a márka globális terjeszkedési stratégiájába,
bemutatva a Minotti időtlen esztétikáját és filozófiáját a magyar piacon.
A 300 négyzetméteres, gondosan kialakított bemutatótér a főváros egyik legpatinásabb környezetében, a Szabadság téren található a Code Showroom földszintjén, a Parlament közvetlen közelében. A külső térrel folyamatos párbeszédben álló üzlet homlokzatát féloszlopok és boltívek díszítik, amelyek mögött hat, padlótól mennyezetig futó ablak keretezi a város látványát, és hívja be a természetes fényt a meghitt, elegáns belső térbe.
A márkaboltnak helyt adó CODE Showroom Magyarország egyik vezető prémium lakberendezési forgalmazójaként vált ismertté, amely kizárólag a nemzetközi design legmagasabb minőségét képviselő márkákkal dolgozik együtt. A vállalatot a kortárs építészeti megoldások és a belsőépítészeti projektek szakértőjeként tartják számon, amely teljes körű szolgáltatást nyújt a tervezéstől a megvalósításig.
„A Minotti az a márka, amely bebizonyította, hogy a valódi luxus az időtlen designban rejlik, olyan esztétikában, amely túléli a gyorsan változó trendeket. A CODE Showroom célja, hogy ezt a kortárs olasz életérzést, a tiszta vonalak eleganciáját elhozza azoknak, akik a minőséget és a maradandó értéket keresik” – nyilatkozta Mári Andrea, a CODE tulajdonosa.
A Minotti márkát 1948-ban alapította Alberto Minotti, de a nemzetközi áttörést a ’90-es években érték el, amikor a fiai, Renato és Roberto Minotti vették át a cég vezetését.
A család máig mélyen elkötelezett az alapító értékek és az olasz kézművesség iránt, így nem trendeket követnek, hanem tartós eleganciát és kompromisszumok nélküli minőséget képviselnek.
A márka minden egyes darabja úgy készül, hogy a 20 évvel ezelőtti kollekciók termékei is tökéletes harmóniában legyenek a legújabbakkal. Ezt az időtlen esztétikát a budapesti zászlóshajó üzlet is méltón hordozza.
A bemutatóterem koncepciójának alapja a minőségi anyaghasználat és a modern, mégis kiegyensúlyozott színvilág. Wenge pácolású tölgyfából készült halszálka parketta és falburkolatok, valamint travertin mészkő részletek váltakoznak lakkozott és tükrös felületekkel. A helyiségben a márka ikonikus bútorai és a 2025-ös kollekció friss darabjai is megjelennek. Köztük megtalálható a Coupé kanapé, Giampiero Tagliaferri Laurel és Libra fotelei, valamint Hannes Peer Riley kanapéja is. Az alsó szinten két kültéri rész és egy hálószoba-enteriőr várja a látogatókat.
( onBRANDS )