ÖSSZEFOG A S.PELLEGRINO ÉS A FERRARI

Az együttműködés az olasz örökségen és kultúrán, a kézműves alaposságon és a kiválóság iránti elkötelezettségen alapul.

A stratégiai szövetség célja, hogy tovább erősítse a prémium életstílust képviselő S.Pellegrino márkát, támogassa kapcsolódását a fiatalabb fogyasztókkal és gazdagítsa a márka globális jelenlétét.

Hosszú távú, globális partnerségét jelentett be a Ferrari-val az ikonikus szénsavas ásványvízmárka, a S.Pellegrino, amely a két vállalat közös értékein,

az olasz örökségen és kultúrán, a kézműves alaposságon és a kiválóság iránti elkötelezettségen

alapul. A megállapodás értelmében a S.Pellegrino együttműködik a Scuderia Ferrari HP-vel, a Ferrari Forma–1-es csapatával, valamint a Ferrari Challenge Trofeo Pirelli-vel, az 1993-ban alapított autóversennyel.

A partnerség két ikonikus olasz márkát hoz össze, amelyek gazdag örökséget, kézműves gondosságát és a teljesítmény iránti elkötelezettséget egyesíti. Az együttműködés a S.Pellegrino küldetésére – az igényes életstílus képviseletére – épül, és célja, hogy arra inspirálja a fogyasztókat: hozzák ki magukból a legjobbat.

Muriel Lienau, a Nestlé Waters & Premium Beverages vezérigazgatója így fogalmazott a partnerséggel kapcsolatban: „A S.Pellegrino és a Ferrari kultúrája mélyen gyökerezik a gazdag olasz tradíciókban. Ez a szövetség a két márka ikonikus státuszára és kulturális jelentőségére épít, annak érdekében, hogy globális növekedést ösztönözzön, erősítse a S.Pellegrino pozícióját prémium márkaként, és hiteles, innovatív márkaélmények révén szorosabb kapcsolatot alakítson ki a fiatalabb közönséggel.”

A S.Pellegrinót és a Ferrarit nem csupán a közös származási ország köti össze, hanem a hagyomány is.

Az S.Pellegrino több mint 125 éve ünnepli az elegáns életstílust és formálja az autentikus olasz értékeket. Ez a partnerség erre a közös örökségre épít.

A partnerség során olyan közös akciókat, eseményeket terveznek, amelyek az olasz hagyományokat modern, prémium életstílussal ötvözik. Az exkluzív termék-együttműködésektől, amelyeket a Ferrari világszerte ismert dizájnközpontjával közösen alkotnak meg, egészen az immerzív, digitális élményeket előtérbe helyező kezdeményezésekig, a projekt minden eleme ezt a találkozást ünnepli.

Ezekkel az

exkluzív aktivitásokkal

a S.Pellegrino újra megmutatja: hisz abban, hogy

a kifinomult ízlés és a kreativitás képes jobbá tenni az életet.

Olyan pillanatokat teremt a fogyasztók számára, amelyek összekapcsolnak, inspirálnak, és a mindennapokat is különleges élménnyé varázsolják.

A márka a következő években globális eseménysorozatot is indít, amely a gasztronómia úttörőit, a designereket, a kulturális ízlésformálókat és Forma–1-es személyiségeket hoz össze. Ezek a találkozások a S.Pellegrino azon törekvését tükrözik, hogy a fiatalabb fogyasztókat az élet szeretetére inspirálja közös élményeken, kreativitáson és minőségi kapcsolódásokon keresztül.

Elisa Gregori, a Nestlé Waters & Premium Beverages globális marketingigazgatója így nyilatkozott: „Ez a partnerség folytatása annak a törekvésünknek, hogy egyre magasabb szintre emeljük a fogyasztói élményt. Közös meggyőződésünk, hogy az élet akkor igazán teljes, ha mélységgel és jelentéssel éljük meg. Mindkét márkát ugyanaz a szenvedély vezérli: a valódi, emlékezetes pillanatok megteremtése, olyan pillanatoké, amelyeket a minőség, a szépség és a kapcsolódás tesz különlegessé. Ez az együttműködés arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy merjenek élni mindazzal, amit az élet kínál. Mi összehoztuk Olaszország legjavát, hogy Ön is kihozhassa magából a legtöbbet.”

Lorenzo Giorgetti, a Ferrari S.p.A. Chief Racing Revenues Officere hozzátette:
„A Ferrari mindig az olasz szellemiségből merít erőt: a kézműves precizitásból, a szépségből és a folyamatos fejlődés iránti vágyból. A S.Pellegrinóban nem csupán partnert látunk, hanem olyan értékek kifejeződését, amelyek minket is vezérelnek – a szenvedélyt, a részletekre való odafigyelést és azt az igényt, hogy minden élményt magasabb szintre emeljünk. Ahogy a S.Pellegrino a hétköznapit teszi különlegessé, mi is minden versenyen arra törekszünk, hogy tovább feszítsük a teljesítőképesség határait. Tradíciónk és jövőképünk egyesülésével olyan élményeket szeretnénk nyújtani a rajongóknak és fogyasztóknak, amelyek egyszerre hagyományosan olaszok és merészen jövőbe mutatók, és amelyek a következő generációval is mély kapcsolatot teremtenek.”

Ez a partnerség új fejezetet jelent a S.Pellegrino 125 éves történetében, amely az olasz Alpok bergamói térségében született, és ma is hű egyedülálló eredetéhez és gyártási helyéhez, a minőséghez és kiválósághoz. Hisznek abban, hogy az elegancia művészetének ápolása képes alakítani az életet, és

ünneplik  azt az olasz szellemiséget, amely mindkét márkát előre viszi: a kreativitást, a jó ízlést és a kiválóság kitartó keresését.

A partnerség bejelentését digitális, nyomtatott, kültéri és PR-kommunikációs eszközök erősítik majd a világ nagyvárosaiban.
( onBRANDS )