HARMADIK SZÜLETÉSNAPJÁT ÜNNEPELTE A REMIND

Egyre fontosabb szerepet tölt be digitális üzletág.

PROBA

Három évvel ezelőtt indult útjára a tudatosság-fókuszú Remind bookazine. A lap küldetése az induláskor az volt, hogy a nyomtatott sajtó erejét újragondolva kínáljon olyan minőségi tartalmat, amely túlmutat a gyors online fogyasztáson, és így gondolkodásra, önreflexióra és tudatos életmódra ösztönözze olvasóit.

„Nem befektetésként tekintek erre a vállalkozásra, hanem mint egy fontos misszióra.” – mondta Szilágyi Gábor a Remind alapító-tulajdonosa, aki azért azt is elárulta, hogy három éve még sokan megmosolyogták azért, mert nyomtatott magazint indít az online médiaverseny közepén.

De három év alatt a Remind bebizonyította, hogy

lehetséges nyomtatott kiadvánnyal is relevánsan megszólítani tudatos, értékkereső olvasókat,

s mindezt hosszú távon gazdaságilag fenntarthatóan.

„Most, hogy már három év eltelt, értem, miért mosolyogtak meg az emberek, de büszkén elmondhatom, hogy ma a Remind bookazine-t és a köré épülő sok egyéb tevékenységet nemcsak ismerik, hanem el is ismerik.” – mondta az alapító.

A médiacsoporton belül egyre fontosabb szerepet tölt be digitális üzletág, amelynek vezetője Majoros Kriszta, s ennek zászlóshajója a remind.hu, amelynek vezető szerkesztője Juhász Marianna. Sikeres rendezvénysorozat a Remind Connect, illetve elindult a Remind podcast csatornája is, amelynek első műsora Tudatos döntések Szilágyi Gáborral címmel jelentkezik.

Egy prémium nyomtatott magazint mindig a főszerkesztő személye fémjelez a legjobban. László Krisztina – akinek neve évtizedek óta összefonódik a minőségi újságírással – a kezdetektől a Remind bookazine főszerkesztője, ezt tartja karrierje csúcsának.

„A Remind túlmutat a női újságíráson, amivel sokáig foglalkoztam, ez a bookazine nőknek és férfiaknak is érdekes olvasnivalókat tartogat. A 21. században a tudatosság fontos szerepet játszik az életünkben; valójában a túlélésünk záloga, mert ahhoz, hogy ebben a felgyorsult világban normálisan tudjunk létezni, szükség van tudatosságra, előre tervezésre, arra, hogy ne csak érzésekből, hanem átgondoltan cselekedjünk. Nagyon jó, hogy mi minderről írhatunk, és az is, hogy abszolút szabad kezük van abban, hogy ezt a témát hogyan dolgozzuk föl.” – mondta el Krisztina a sikeres három év és a 13. lapszám megjelenése kapcsán.

A nyomtatott lap sikeréhez nagyban hozzájárul, hogy olyan stabil támogatói kört sikerült kiépíteni, akik ugyanazokat az értékeket képviselik, mint a Remind.

„A márkák keresték és keresik azt a médiát, amely hozzájuk méltó hirdetési platformot tud nyújtani. A prémium márkák kedvelik a prémium megjelenési lehetőségeket, és egyre szívesebben aknázzák ki a Remind-csoport felületeiben rejlő szinergiákat. Ezzel pedig biztosítják e tudatosság-platform fennmaradását.” – mondta el Galamb Eszter, hirdetési és marketing vezető.
( onBRANDS )