GO PINK! – AZ ALDI IDÉN IS ÖSSZEFOG A MELLRÁK ELLEN

A rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdet.

Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – a mellrák elleni küzdelemben évek óta részt vesz az ALDI Magyarország és idén partnereivel összefogva még többet szeretne tenni a GoPink! nemzetközi kezdeményezés sikeréért.

Felhívja a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, és

egészséges táplálkozással, rendszeres testmozgással és a stressz kezelésével, jó eséllyel meg is előzhető.

Mindemellett a hölgyeknek mindenképpen érdemes részt venniük a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve önvizsgálattal is felismerhetőek a korai elváltozások, amelyek időben történő kezelése életet is menthet.

2018-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi, az Ed. Haas Hungária és a Del Pierre C. Europe közreműködésével csatlakozik a GoPink! mozgalomhoz, és a kezdeményezésben szereplő

termékek eladásával támogatja a mellrák ellen küzdő szervezeteket.

Az áruházlánc egyik partnere immár 6 éve a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi, amellyel közösen az elmúlt években összesen közel 3 millió forintnyi adománnyal támogatta a kezdeményezést. Idén az együttműködés keretében októberben az áruházlánc polcain megtalálható, rózsaszín tálcás gombák után a Bio-Fungi minden eladott tálca után öt forinttal támogatja a Szent Margit Kórház “Fogadj örökbe egy helyiséget” programját, ezt az összeget az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázza.

Az Ed.Haas Hungaria rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtablettái is részt vesznek a kezdeményezésben, a cég minden eladott pezsgőtabletta tubus után 5 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal támogatja az Esély a Gyógyulásra Rákbetegek Győri Egyesületét. Győrben, október 5-én pénteken 14:30 órai kezdettel egy figyelemfelhívó, rózsaszín szalagos hídsétát, valamint azt követően egy előadássorozatot is szerveznek a betegségmegelőzés, a szűrővizsgálatok, illetve az egészséges életmód fontosságáról a mellrák elleni küzdelem jegyében.

A kampányhoz csatlakozik a Del Pierre C. Europe, amely TWIST PINK TONHALTÖRZS OLÍVAOLAJBAN termékük értékesítése után 10 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal segíti az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány munkáját.

Az ALDI bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljut a GoPink! üzenete, és vásárlói idén még több adománnyal segítik a kezdeményezést.
(onBRANDS)