MEGNYÍLT KELET-KÖZÉP-EURÓPA ELSŐ SCREENX TERME A CINEMA CITY ARÉNA MOZIBAN

A New Age Advertising koordinálásával a márkák mozireklámjai megjelenjenek a ScreenX moziteremben is.

Mooky Greidinger, a Cineworld vezérigazgatója korábban már elmondta, hogy a Cineworld Group mozi üzemeltető hálózat együttműködve a CJ 4DPlex csoporttal szeretné kiépíteni 100 moziban, többek között az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban illetve 8 másik nemzetközi helyszínen, a koreai fejlesztésű ScreenX technológiát, ami 270 fokos betekintést nyújt a filmekbe.

Az új technológiai innováció Magyarországra is megérkezett és nagyságrendileg a San Franciscó-i és a New York-i megnyitóval egy időben,

elsőként a budapesti Cinema City ARÉNA moziban nyitotta meg kapuit Kelet-Közép-Európa ScreenX terme.

A 223 fős ScreenX terem a szemközti és a két oldalsó falára elhelyezett, speciális anyagból készült vásznaknak köszönhetően nyújt 270 fokos moziélményt.

Az új technológia alapja a ScreenX szoftver, ami az egymással összekötött 5 vetítőgép által sugárzott képet egyetlen 270 fokos beláthatóságú filmélménnyé alakítja. A program az emberi szem látását utánozva állítja össze a film panoráma nézetét egyes jeleneteknél. Az intenzív és fokozott képi illetve színélmény mellett, az új hangfalak a hangzást is megdobják.

A Cinema City célja, hogy folyamatosan fejlessze mozijait és elhozza a jövő moziélményét meghatározó technológiákat,

így az IMAX-et, a 4DX-et és most a ScreenX-t. Az új technológia kapcsán a hollywoodi stúdiók is egyre több látványfilmhez vesznek fel ScreenX formátumnak megfelelő jeleneteket. Az apáca, a későbbiekben pedig az Aquaman és a Shazam! is megtekinthető lesz a kibővített vizuális élménnyel.
(onBRAND)