A GLAMOUR ÉS A SZIGET A LOVE REVOLUTION-T ÜNNEPELTÉK

Martin Wanda Junior Prima díjas fiatal fotós sorozatához a fesztiválozók álltak modellt.

Martin Wanda Londonban és Budapesten dolgozik, tanulmányait a London College of Fashionben, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen végezte.

A rendhagyó divatportré-sorozat a sokszínűség békés együttlétét, az egyedi stílusok összeférhetőségét hirdeti.

Sziget Fesztivál idén meghirdette a Love Revolution-t, a Szeretet forradalmát, amely többek között a sokféleség értékeit támogató békés együttlétet hirdeti. Ehhez csatlakozott egy divatportré- sorozattal Magyarország egyik legsikeresebb divat magazinja, a GLAMOUR, hogy megmutassa a szépség sokféleségének valódi arcait és az egyéni stílusok összeférhetőségét.

“A Sziget egy nagy, közös ünnep! A Sziget közössége 25 éve azért alakult, hogy együtt létrehozzunk egy ideiglenes álomállamot, amely Európában központja lett a kultúrák találkozásának. Nálunk nem kérdés az egyén szabadságának tisztelete, a lelkiismeret és életmód szabadságának joga, a szabad véleménynyilvánítás vagy a megismerés szabadsága és a környezet tisztelete. A Sziget multikulturalitásához, sokszínűségéhez kapcsolódó lenyűgöző fotósorozat jelent meg a Szigeten készült fotókból a GLAMOUR magazin októberi számában, Martin Wanda fotós együttműködésével.” – fogalmazták meg a sikeres fesztivál szervezői.

“Napjainkban mindennél fontosabbá vált az egyenlőség, a tolerancia és a szabadság értékeinek megerősítése a fiatal lelkekben. Mi elsősorban a fiatal nőkhöz beszélünk a magazinnal, a divatsite-tal, a közösségi média felületeinkkel, így elsődleges számunkra, hogy egy élhető, boldog élet vízióját mutassuk nekik, és hogy megpróbáljuk nyitottságra, önmegvalósításra, vágyaik kiteljesítésére sarkallni őket.” – világított rá az együttműködés hátterére a magazin főszerkesztője Maróy Kriszina.

A Sziget Fesztiválhoz idén csatlakozott a Nyitottak vagyunk mozgalom is, amely szintén azért dolgozik, hogy Magyarországon a tolerancia és a nyitottság a hétköznapi értékek között jelenjen meg.
(onBRANDS)