A Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű digitális kampányában a fiatal fogyasztókat saját csatornáikon szólították meg és ösztönözték a nyereményjátékban való részvételre.
Két hónap alatt különleges hirdetési formátumokkal új, affinis célközönségeket értek el. A Neo Interactive által tervezett kampányarculati elemeket a digitális kreatívokon kívül kézbe is foghattuk a Szentkirályi ásványvizes palackokon, és viszontláthattuk TV spotban is.
Az Instagram fókuszú kampányban
a fogyasztók egyszerű feladatot kaptak; az #egycseppnyar hashtaget használva kellett feltölteniük utazós fotóikat. A kampány ideje alatt öt kontinensről érkeztek a Szentkirályi palackos képek. A nyereményjáték során értékes napi nyereményeket sorsoltak, folyamatosan motiválva a résztvevőket az újabb és újabb feltöltésre. A két különdíjast zsűri választotta ki, a fődíj nyertese pedig sorsolás útján egy kétszemélyes New York-i álomúttal lett gazdagabb.
A kiemelt social média kommunikációt hangsúlyos médiatámogatással erősítették, amelyhez influencer marketing is társult. A Neo által tervezett augmented reality megoldással különleges módon hívták fel a célcsoport figyelmét a promócióra, így a kampány üzenete interaktív úton is eljutott a fogyasztókhoz.
(onBRANDS)