A Lavazza Csoport megállapodott abban, hogy megszerzi a Mars Drinks üzletet, beleértve a Flavia és Klix rendszereket és vezető márkákat az Office Coffee Service és az ital automata szegmensekben.
A felvásárlás lehetővé teszi a Lavazza csoport számára, hogy konszolidálja a teljes kávépiaci lefedettségét, különös tekintettel a nem otthoni (Away-from-Home) üzletágra, a felhasználókkal való direkt kapcsolatot építő megközelítésekre.
“Ez a felvásárlás tökéletesen illeszkedik nemzetközi bővítési stratégiánkba, a kulcsfontosságú piacok erősítésének céljához, valamint a végfelhasználókkal való szorosabb kapcsolatok eléréséhez. Valójában ez a megszerzés erősíti a Lavazza Csoport pozícióját az “Office Coffee Service” és “Vending” szegmensekben, amelyek jelentős lehetőségeket kínálnak a növekedéshez és fejlődéshez.”- nyilatkozta Antonio Baravalle, a Lavazza csoport vezérigazgatója.
A megállapodással kapcsolatban Grant F. Reid a Mars, Incorporated elnök-vezérigazgatója, elmondta: “A Mars Drinks évek óta fontos szerepet tölt be üzleti tevékenységünkben és bár mindig nehéz elbúcsúzni a nagy márkáktól és barátainktól, hisszük, hogy ez a megfelelő idő a változásra. Biztosak vagyunk benne, hogy ez a döntés jobban lehetővé teszi a Lavazza-nak a Drinks üzlet hosszú távú sikerét egy olyan társasággal, akik értékelik értékeinket és különös hangsúlyt fektetnek az italokra, valamint lehetővé teszi az üzletnek és a munkatársainak, hogy tovább gyarapodjanak.”
Az akvizícióban részt vevő vállalkozások 2017-ben körülbelül 350 millió dollár forgalmat generáltak és körülbelül 900 embert foglalkoztatnak.
Az üzlet várhatóan 2018 végéig zárul, feltéve, hogy a szabályozási jóváhagyások és eljárások befejeződnek.
(onBRANDS)