„A JÓTETT ÉRZÉSE JÓÍZŰ”

3 szervezetet 3 hónapon keresztül 3 különböző módon lehet támogatni.


ehhez pusztán gesztus értékű jótettekre van szükség a fogyasztóktól.

A Cappy számára a jótett az együtt megélt apró figyelmességekről szól, amik kifejezik a törődést, közelebb hoznak minket egymáshoz és pozitív változásokat indítanak az életünkben, ezért

fontosnak tartja a márka, hogy hétköznapi apró jócselekedetekre bátorítson mindenkit.

A Jótett érzése jóízű kampány alapkoncepciója abból a felismerésből indult ki, hogy sokan vannak, akik szívesen jótékonykodnának, tennének a környezetükért, de néha a kétségük megakadályozza őket a cselekvésben, mert nem tudják, hogyan érdemes segíteni, kit támogassanak, illetve, hogy biztosan jó helyre kerül-e az adomány. A Cappy idén éppen ezért elsődleges célul tűzte ki, hogy eloszlassa ezeket a felmerülő kétségeket, növelje az adományozási kedvet, és lehetőséget adjon a fogyasztóknak, hogy megismerhessenek, és akár apró jótettekkel is segíthessenek felelős és értékes munkát végző szervezeteket.

Az októbertől január végéig tartó kampányban 3 olyan szervezetet mutat be a brand, akik mindennapos megfeszített munkával óriási eredményeket érnek el, és azon dolgoznak, hogy rövid és hosszú távon is megváltoztassák beteg vagy hátrányos helyzetű gyermekek életét.  Az alapítványokról a kommunikáció 3 hónapon keresztül folyamatos, a kampány főcsatornáján, a Cappy Facebook oldalán, ugyanakkor minden hónapban egy kijelölt szervezet kerül fókuszba, melynek a tevékenységét videós és képes tartalmakban mutatja be a márka.

A Mosoly Alapítvány életét és munkásságát szemléltető tartalmakkal indult a program októberben. A Mosoly Alapítvány 21 éve segíti a hosszan tartó betegségben szenvedő gyerekek gyógyulását ingyenes mese- és művészetterápiáival. A Mosoly-terápiák célja, hogy a gyerekek képesek legyenek feldolgozni a betegségük okozta traumát, és lélekben megerősödve vághassanak neki a testi gyógyulás folyamatának. bA kommunikációban a kampány során a szervezet mellett korteskedik Simon Kornél színművész is, aki májusban futott először a Mosoly Alapítványért: ”Támogatni egy számunkra fontos jó ügyet nagyon jó dolog. Az emberben persze kételyek merülnek fel: Kinek adakozzak? Biztosan jó helyre kerül az adomány? Ezért tartom a Cappy kezdeményezését rendkívül fontosnak: bemutatni az alapítványok működését, hogy tudd, mire költik az adományokat, és mi mindent tudnak megvalósítani, hány gyermeket és felnőttet tudnak boldoggá tenni a segítségeddel. Ha segítesz.”

Novemberben a fogyatékos gyermekek és felnőttek integrációját és boldogulását segítő KézenFogva Alapítvány támogatására buzdít a kezdeményezés. A KézenFogva Alapítvány 1993 óta dolgozik egy befogadó társadalomért, melyben a fogyatékos emberek képesek méltósággal élni mindennapjaikat.

Tevékenységük szerteágazó, a tanulástól a munkába állásig, sőt, akár jogi ügyekben is támogatják pártfogoltjaikat. Szabó Kimmel Tamás színművész rendkívül fontosnak tartja a társadalom érzékenyítését, ezért örömmel mondott igent a felkérésre: „Színészként a színpadon tudok bizonyos elveket, értékrendet közvetíteni. Ismert emberként pedig szerencsére van lehetőségem felemelni a szavamat, kiállni fontos ügyek mellett. Gyerekes szülőként azt hiszem, a legjobb lehetőség erre az, hogy a Kézenfogva Alapítványt képviselhetem. Nagyon tisztelem és igen nagyra becsülöm azt a munkát, amit ők folytatnak.”

Az ösztönző program decemberben a Messzehangzó Tehetségek Alapítvány bemutatásával zárul majd, mely szervezet tevékenységét Ónodi Eszter színművésznő támogatja a kampány során. ”Azt gondolom, hogy rengeteg tehetséges ember van Magyarországon, de a legtöbben közülük nem jutnak olyan lehetőséghez, ami segítené őket abban, hogy ez a tehetség szárba szökkenthessen egy sikeres karriert. Ha van egy olyan lehetőség, egy olyan alapítvány, vagy egy program, amivel ezeket az embereket támogatni lehet, annak nagyon kell örülni és segíteni a kezdeményezést, hogy a hátrányos helyzet soha ne lehessen egy tehetség érvényesülésének akadálya.”

A Messzehangzó 10 éve azzal a céllal jött létre, hogy támogassa a határon túli és magyarországi nehéz körülmények között élő gyermekek és fiatalok művészeti, természettudományos és informatikai képzését.

A három hónap aktivitásai során a Cappy nem csak a szervezetekkel szembeni bizalomépítéssel kívánja ösztönözni az adományozási kedvet, hanem lehetőséget ad arra is, hogy bárki egy egyszerű jótettel, akár csak a Cappy Facebook oldalán megjelenő alapítványi tartalmak like-olásával támogatni tudja a számára kedves jó ügyet.
(onBRANDS)