CONTENT INNOVÁCIÓT DOBOTT PIACRA A COSMOPOLITAN

A tartalom kizárólag termékek és szolgáltatások tesztelésére, azaz review-kra épül.

A Cosmopolitan Teszter újdonság a hazai és nemzetközi magazinok között, hiszen 4D-s olvasói élményt biztosít. Az olvasó nemcsak lapozgat, hanem a kiadványban elhelyezett termékmintáknak köszönhetően maga is tesztelhet.

A magazin a szépség, divat, gasztro, tech, utazás, és autós szektorok újdonságaival foglalkozik. A 100%-ban saját gyártásban készülő, glossy minőségű tartalom kizárólag termékek és szolgáltatások tesztelésére, azaz review-kra épül.

A címlapon Hosszú Katinka olimpiai bajnok és Mihalik Enikő szupermodell, az ország 2 nemzetközileg is ismert véleményvezére pózol, akik a magazinban maguk is tesztelték a számukra izgalmas termékeket.

A magazint egy szórakoztató mini videókampánnyal kezdték promótálni Mihalik Enikő YouTube-csatornáján. Az első filmben Katinka “tanította” úszni Enikőt,

a másodikban pedig Enikő mutatta meg a pózolás rejtelmeit Katinkának.

“Hiszek abban, hogy a magazinolvasás-élmény modernizálható, és rengeteg lehetőséget tartogat még magában. Főleg annak tükrében, hogy a Cosmopolitan célcsoportja early adopter, és imádja az újdonságokat. Izgalmas volt a közös munka az influencerekkel, akikkel így már nemcsak az éves nagyrendezvényünk, a Cosmopolitan Blogger Days kapcsán dolgozhatunk együtt.” – mondta Sabján Johanna, a magazin főszerkesztője.

A tesztelők között a Cosmopolitan szerkesztősége és olvasói mellett olyan véleményvezéreket is találunk, mint

Iszak Eszter, Mádai Vivien, Nagy Vivien (Fifty Pairs of Shoes), Király Viktor, Kovács Dorottya (Chloe from the Woods), Rubint Rella,

Dallos Bogi és még sokan mások. A személyes jellegű beszámolók, értékelések egyértelműen segítik majd az olvasókat a termékválasztásban.

„Bár eddig is találhattunk magazinokban egy-két beragasztást, azzal, hogy egy magazinra koncentráltunk ilyen nagyszámú termékmintát, új műfajt teremtettünk. Ez a világon is egyedülálló kiadvánnyá teszi a Cosmo Teszter különszámot, amelynek folytatását már most tervezzük.” – mondta Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport magazin értékesítési marketingvezetője.
(onBRANDS)