ÚJ MARKETING IGAZGATÓ A HEINEKEN HUNGÁRIÁNÁL

2019. január 1-től új felsővezető irányítja a HEINEKEN Hungária Marketing és Trade marketing szervezetét.

Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni Senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi marketing tapasztalatra tett szert a HEINEKEN holland anyavállalatánál.

HEINEKEN-es pályafutása során hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.

„Balogh Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége, mind marketing területen, mind pedig a vállalatcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez” – mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
(onBRANDS)