GULYÁS JÁNOS AZ MRSZ ÚJ ELNÖKE

Hat év után váltja Urbán Zsoltot.

A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary ügyvezető igazgatóját választotta meg elnöknek az elkövetkezendő hároméves ciklusra.

Gulyás János 6 év után váltja az elnöki székben Urbán Zsoltot, a 1080p Reklámügynökség vezetőjét.

Gulyás János MRSZ elnök reklámszakmai karrierjét – a Párizsban, Lisszabonban és Budapesten folytatott társadalomtudományi tanulmányok után – a budapesti Well Reklám és PR ügynökségnél kezdte 1993-ban.

Három évvel később a Publicis Magyarországhoz került account director-ként, ahol később ügyfélkapcsolati igazgató és regionális account director, valamint az igazgatóság tagja lett. 2000-ben a Kirowski ügyfélkapcsolati és üzletfejlesztési igazgatójaként folytatta. Majd visszatért a Publicishez, a cég párizsi központjában dolgozott nemzetközi márkaigazgatóként. 2002 decemberében hazatért Budapestre a Y&R és a Wunderman ügyvezetői pozíciójába. 2004 és 2007 között a Young & Rubicam Brands csoportot vezette. 2008 elején céget és iparágat váltott, amikor a Szonda-Ipsos vezérigazgatói pozíciójába került. 2010. novemberében csatlakozott az MEC-hez, ügyvezető igazgatóként. 2016-tol a kelet-európai régióban a tartalom üzletág fejlesztésének feladatát is megkapta. A Maxus es az MEC globális összeolvadása után létrejött Wavemaker csoport magyarországi vezetőjeként dolgozik 2018 januárjától.

A KPMG székházában tartott közgyűlésen

a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú elnökségének tagjait, valamint a felügyelő bizottság három tagját is.

Az MRSZ három alelnöki székét,
Baráth Péter (hirdető szektor – Vodafone Magyarország Zrt.),
Vidus Gabriella (média szektor – M-RTL Televízió Zrt.),
Urbán Zsolt (szolgáltató szektor -1080P Solution Agency Kft.) foglalhatja el 2019-2021 között.

A 2019-2021-es ciklusra megválasztott Gulyás János elnök elmondta:
”Köszönöm a Reklámszövetség tagságának a megszavazott bizalmat. Egyúttal gratulálok a Magyar Reklámszövetség pénteken megválasztott elnökségi- és felügyelő bizottsági tagjainak is, akikkel az elkövetkezendő három évben együtt dolgozhatunk majd. Örömmel vállalom ezt feladatot és remélem, hogy ebben a pozícióban valamit én is tudok adni annak a szakmának, amiben lassan negyedszázada dolgozom. Hiszem, hogy folytatni tudjuk azt az irányt, amit Urbán Zsolt vezetésével alakítottunk az elmúlt években és ami az MRSZ-t a legaktívabb és megkerülhetetlen kommunikációs iparági szervezetté tette. Bízom benne, hogy az elkövetkező években az MRSZ égisze alatt elkezdődhet egy olyan közös gondolkodás is az iparágunk jövőjével kapcsolatban, amely arra is fókuszál, hogyan tudunk hozzájárulni és mi a felelősségünk abban, hogy egy olyan világban éljünk, amelyben a kommunikáció az embereket és a fenntartható fejlődést együttesen szolgálja.

MRSZ elnökök

A Magyar Reklámszövetség megválasztott elnöksége:

Gulyás János (Wavemaker Hungary Kft.) elnök

Hirdető szektor:

Baráth Péter – Vodafone Magyarország Zrt.
Beke Zsuzsa – Richter Gedeon Nyrt.
Dudás Krisztina – Provident Pénzügyi Zrt.
Mérő Ádám -Coca-Cola Magyarország Kft.
Nagy Bálint – egyéni tag
Szabó Béla – Magyar Telekom Nyrt.

Média szektor:

Bíró Pál – Google Information Technology Limited (Hungary)
Guttengéber Csaba – Atmedia Kft.
Hivatal Péter – egyéni tag
Kardos Gábor – Magyar Jeti Zrt.
Vidus Gabriella – M-RTL Televízió Zrt.
Zalai Ágnes – Central Mediacsoport Zrt.

Szolgáltató szektor:

Blaskó Nikolett – ACG Reklámügynökség Kft.
Faludi Péter – Havas Média Hungary Kft.
Liptay Gabriella – KPMG Hungária Kft.
Novák Péter – Dentsu Aegis Network Hungary
Pőcze Balázs -Mito Communication Zrt.
Urbán Zsolt – 1080P Solution Agency Kft.

Elnökségbe került tagozati képviselők:

Fecske Zoltán – Publimont Kft. (OOH)
Nemes Ákos – Dr. Nemes Ákos Ügyvédi Iroda (Jogi Tagozat)
Szelei Szilárd – JCDecaux Hungary (OOH)

Elnökség további tagozati képviselői:

Hantosi Bálint, OOH Tagozat (Outdoor Media Audit Kft.)
Sopov István, IAB (Sales Contact Kft.)

Az MRSZ Felügyelő Bizottságának megválasztott tagjai:

Megyer Örs – egyéni tag
Mezriczky László – Ispiro Consulting Kft.
Vörös Csilla – Nielsen Közönségmérés Kft.

(onBRANDS)