A RÁNTOTT HÚS IS LEHET PRÉMIUM

Palágyi Eszter, a Michelin-csillagos Costes étterem séfje gondolta újra az OMV legújabb szendvicskínálatát.

Aszalt szilvás pulykatekercs, bécsi perec, rántott karaj burgonyasalátával és pikáns körözött – december elejétől többek között ezekkel az alapanyagokkal találkozhatunk az OMV VIVA prémium szendvicskínálatában. Palágyi Eszter, a Michelin-csillagos Costes étterem séfjének idei utolsó, negyedik kollekciójában egyaránt szerepelnek az újragondolt retró fogások és a közelgő ünnepek hangulatát idéző különlegességek.

Vegetáriánus verzióként a kínálat része a spenótos cipó körözöttel és chilis sajttal, amelyeket a friss zöldpaprika, rukkola és paradicsom egészít ki.

Mellette debütál az örök utazós kedvenc egy kis pikáns ízhatással: kovászolt kenyérbe kerül a klasszikus, rántott karaj burgonyasalátával és kovászos uborkával.

Adventi szenzációként szerepel a szezonális darabok között a bécsi perec kemencés sonkával, amelyet édeskés hagymalekvár, lágy krémsajt, dijoni mustár és jégsaláta ízesít,

illetve az aszalt szilvás pulykatekercs zsemlés töltelékkel, rusztikus buciban, fodros salátával. Teljes értékű fogásként, mind a négy típussal kiválthatjuk bármelyik főétkezést.

„A magyarok az utazáshoz az egyszerűbb, hagyományos ízvilágú szendvicseket társítják. A legújabb kollekció kialakításakor arra törekedtünk, hogy továbbgondoljuk ezeket a kellemes nosztalgiával összekapcsolható ételeket és egy izgalmas magas gasztronómiai fúziót hozzunk létre. Decemberben így a klasszikusabb ételek újrafeldolgozását mutatjuk be, de emellett rendhagyó karácsonyi fogásokkal is megismerkedhetnek a vásárlók.” – említette a legújabb kollekció kapcsán Palágyi Eszter.

Az OMV VIVA gasztronagykövetének ez már a negyedik szendvicsválogatása,

amelyek sikerét jelzi, hogy november végéig több mint 130 ezret vásároltak meg a töltőállomásokon. Az előző szezon legnépszerűbb fogása a gyros volt flagettben, tzatzikival és zöldségekkel – több, mint 12 ezer darabot vettek meg belőle a magyar autósok.

A gyrosos verzió azonban még így sem került be az OMV legkeresettebb szendvicsei közé: a listát a fonottkalács kacsamáj pátéval vezeti (19 646), amelyet a marhaoldalas burger (17 592) és a csirkepaprikás vajas pogácsában (14 899) követ. A termékek kedveltségét jelzi, hogy ez a három verzió teszi ki az összes prémium szendvics eladásának 40 százalékát. Az OMV Hungária fogyasztási adataiból továbbá az is kiderült, hogy jellemzően autópályán szendvicseznek az autósok: az öt legnépszerűbb vásárlási helyszín a sztráda melletti töltőállomások voltak.

„Az elmúlt év tapasztalatai alapján a magyarországi autósok pozitívan fogadják a prémium termékek bevezetését és nyitottak az újdonságokra. A „Mi többet nyújtunk” márkaígéretünkkel összhangban már régóta törekszünk arra, hogy kiemelkedő színvonalú termékeket árusítsunk az OMV VIVA kávézókban. A magas gasztronómiai fogások mellett FAIRTRADE minősítésű kávét is kínálunk, amelyet akár környezetbarát kerámiabögrékben is kérhetnek a vásárlók.” – mondta Balogh Tibor, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója, a Magyar Ásványolaj Szövetség alelnöke.
(onBRANDS)