A Visa bejelentette, hogy meghatározó jelentőségű partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val.
A Visa ezzel a világon elsőként szponzorálja kifejezetten a női labdarúgást,
miután az UEFA szétválasztotta a női és férfi labdarúgás szponzorációs jogait.
Charlotte Hogg, a Visa Európáért felelős vezérigazgatója elmondta:„Ez nagyon izgalmas időszak a női labdarúgás számára. 21 millió nő és lány játssza ezt a gyönyörű játékot Európa szerte, mi a Visánál szeretnénk mindegyikőjüket megünnepelni. Büszkék vagyunk rá, hogy bejelenthetjük a Visa és az UEFA úttörő partnerségi megállapodását, mellyel támogatjuk a női labdarúgást és hozzájárulunk a fejlődéséhez egész Európában. Szeretnénk a lányokat és a fiatal nőket arra inspirálni, segíteni és támogatni, hogy meg tudják valósítani az álmaikat. Az UEFA-val együtt azt tervezzük, hogy előtérbe helyezzük a női labdarúgást, mert mi a Visánál hiszünk az elfogadásban bárhol, legyen az futballpálya vagy tárgyalóterem.”
A hagyományos sportszponzorációs modellt azért forradalmasította az UEFA, hogy elősegítse a női labdarúgás már ma is lenyűgöző fejlődését egész Európában, és még több reklám lehetőséget teremtsen a játék további fejlesztéséhez.
A partnerség minden szinten támogatja a női labdarúgást.
A szerződés szerint a Visa lesz az UEFA Női Bajnokok Ligája, az UEFA női-labdarúgó Európa-bajnokság, az UEFA U19-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság és az az UEFA U17-es női-labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az UEFA női futsal EURO fő partnere 2025-ig. A Visa ezen kívül támogatja az UEFA Together #WePlayStrong marketing platformját, melynek célja, hogy még több lányt és nőt ösztönözzön arra, hogy focizzanak.
A példa nélküli hétéves megállapodás a női labdarúgás egész Európában tapasztalható folyamatos fejlődésére reflektál, csakúgy, mint az UEFA Together #WePlayStrong kampány sikerére.
A partnerség keretében a Visa segítséget nyújt a kampány kiterjesztésében co-branded tartalmakon keresztül,
melyek célja, hogy megváltoztassa a női labdarúgás imázsát és futball legyen a nők és lányok által leginkább űzött sportág Európában.
A Together #WePlayStrong kampány keretében eddig közel 8 millióan látták a Press Play vlogs sorozatot, melyben Európa legjobb profi női labdarúgói engednek betekintést a mindennapjaikba.
Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója elmondta:„Nagy örömmel jelentjük be ezt az izgalmas és előremutató partnerséget a Visával és alig várjuk, hogy együtt dolgozhassunk, új és kreatív módon elősegítve a női labdarúgás már most lenyűgöző növekedését. Együtt emlékezetes élményeket tudunk teremteni mindegyik UEFA női bajnokságban, és a partnerség segítségével egyedi lehetőséget teremtünk arra, hogy bemutassuk focizó hőseinket. Ez nem csak a női labdarúgás mostani rajongóit segít inspirálni, de biztosítja azt is, hogy a jövő generációi is érdeklődjenek a sportág iránt. Örülünk, hogy a Visa osztja a vibráló női futball iránti terveinket – egy olyan álmot, ami a partnerségi együttműködésünk aláírásával egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy megvalósuljon.”
Nadine Kessler, az UEFA női labdarúgásért felelős vezetője hozzátette: “A női foci mindig óriási értéket jelentett a labdarúgás és a társadalom számára, de a mai nap egy újabb mérföldkő a sportág életében. Bizonyítja, hogy a női labdarúgás új dimenzióba lépett a reklám területén. Egy ilyen márkával való együttműködés megerősíti azt a meggyőződésünket, hogy új korszakba léptünk a játék minden szintjén. A potenciál határtalan. Büszkék vagyunk és nagyon várjuk, hogy együtt dolgozzunk a Visával, hogy ezekben az izgalmas időkben széleskörű tapasztalatával hozzájáruljon a jövőbeli növekedésünkhöz.”
(onBRANDS)