Az ablakprofilok és építési megoldások vezető gyártója, a Deceuninck Csoport a mai nappal bejelenti stratégiai döntését. A döntés egy újramárkázási folyamat kezdete, mely mind a 16, a Deceuninck közép-kelet-európai régiójához tartozó országot érinti, ahol az Inoutic márkanév jelen van. Ez a folyamat a mai napon veszi kezdetét, és
a 2020-as Fensterbau Frontale kereskedelmi vásárra fejeződik be teljesen.
Francis Van Eeckhout, a Deceuninck Csoport ügyvezető igazgatója a döntés kapcsán elmondta:
“Célunk, hogy egy erős, globális márkát hozzunk létre, amely további növekedést hoz és még inkább erősíti pozíciónkat Magyarországon, Európában és minden további piacunkon világszerte. Ez a döntés gyorsítani fogja az innovációs folyamatokat és a termékfejlesztéseket Európán belül, amely megkülönböztet bennünket versenytársainktól, és partnereinket is versenyelőnyhöz juttatja, hogy az ő cégeik is növekedhessenek.”
Az új márkastratégia a marketing befektetéseket is maximalizálni fogja, például a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) Deceuninck – Quick-Step csapatának fő szponzori szerepe révén, amely magasabb márkaismertséget hozhat nemcsak a Deceuninck márkának, hanem több mint 4000 partnerének is, több mint 90 országban.
A stratégiai döntéssel a Deceuninck a zöld megoldások terén is növelni fogja befektetéseit. Az olyan innovációk, mint például a Linktrusion üvegszál alapú technológiája, amely kategóriájában a legjobb szigetelést kínálja, a Decoroc, amely a színkínálatot magasabb szintre emeli, vagy a Protex szabadalmaztatott redőnyrendszer szintén Európa-szerte elérhető lesz a vásárlók számára.
„Az új szemléletmódunk, illetve új márkastratégiánk első eredményeként díjnyertes Elegante profilrendszerünk, amelyet elsősorban a közép-kelet-európai piacra fejlesztettünk, 2019 folyamán más európai országokban is bevezetésre kerül. Emellett folytatjuk az újgenerációs profilrendszerek kialakítását és fejlesztését is, az innovációra, a dizájnra és a környezettudatosságra koncentrálva, amelyek a 2020-as Fensterbau Frontale vásáron kerülnek majd bemutatásra.” – mondta el Victoria Hemelaer, a Deceuninck marketing igazgatója.
Az új márkastratégia lehetővé teszi a gyártási és logisztikai folyamatok további finomhangolását. Így a Deceuninck Csoport még inkább optimalizálhatja erőforrásait, valamint tovább emelheti termékei és szolgáltatásai színvonalát.
(onBRANDS)