Az Ogilvy már negyedik féléve, mindig a legfrissebb esettanulmányokkal vesz részt a marketing- és marketingkommunikációs oktatásban.
„A kommunikációs diszciplínák, szakmai alapvetések és esetek áttekintése mellett a kurzuson betekintést nyújtunk a stratégiai tervezésbe és az ügynökségek mindennapi működését is modellezzük. A tanulók csoportokban, szakembereink segítségével dolgoznak ki egy-egy ügynökségben vagy ügyféloldalon előforduló feladatot, melyet végül prezentálniuk is kell. Fontosnak tartjuk, hogy tevékeny részesei legyünk a kommunikációs szakma utánpótlás-nevelésének és büszkék vagyunk, hogy több tehetséges hallgatót ma már munkatársaink között tudhatunk vagy ügyfélként dolgozhatunk vele.” – mondta Sályi Réka, az Ogilvyt is magába foglaló Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója, a kurzus vezetője.
( onBRANDS )