• Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
Keresés
ONBRANDS – ÉRTÉK ALAPON
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
  • Kimondom

NINCS ÚJ A NŐI NAP ALATT

Női szimbólumra cserélte a logóját a Vodafone.

2019-03-14

A Vodafone Magyarország a női esélyegyenlőség fontosságára hívja fel a figyelmet. A nemzetközi nőnap alkalmából budapesti székházán a nőnemet szimbolizáló piktogramra cserélte több mint 20 milliárd dollár márkaértékű vállalati logóját, hogy ezzel is demonstrálja az egyenlőség szerepét a vállalat életében.

A Vodafone rövidtávú céljai között szerepel, hogy a középvezetőik legalább 30 százaléka nő legyen globális szinten. Mondjuk én nem bírom a kvótákat, de nem is értem, ha annyira remekül megy egy vállalatban ez a téma, akkor miért van szükség rá.

Ritkaság, hogy egy világmárka társadalmi ügy szolgálatába állítsa legfontosabb megkülönböztető jelét, mondják. És igazuk is van. Ritkaság. De valahogyan éreztem, hogy annyira azért mégsem.

2019

2018, Woman

A lelkesedés díjazandó, az ötlet meg… nincs új a női nap alatt.

( Kőszegi András )

  • CÍMKÉK
  • Kőszegi András
  • logó
  • McDonald’s
  • nőnap
  • Vodafone
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkA NIKE PARTNERSÉGRE LÉPETT AZ UEFA NŐI BAJNOKOK LIGÁJÁVAL
    Következő cikkPILVAX – MÁRCIUS 15
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • A PÁPA – CONCLAVE

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.22.HÉT

    Televíziós nézettség

    A SHEIN SÖTÉT TRÜKKJEI

    Jog és márka

    TATA, VÍZ, ZENE, VIRÁG FESZTIVÁL 2025

    Desztináció márka

    ÚJ KERESKEDELMI VEZÉRIGAZGATÓ A TEVÁNÁL

    Karrier

    ÚJ MÁRKASTRATÉGIÁVAL ÉS FIGURÁVAL ÚJÍT AZ AUCHAN

    Reklám

    Kőszegi András - Márkatanácsadó

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    FELIRATKOZOM

    IDÉZET

    • „A futball egyszerű játék. De a nehéz része az, hogy egyszerűvé tegyük.”
      (CLAUDIO RANIERI)



    TÁMOGATÁS

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK



    PARTNERÜNK






    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Jogi tudnivalók
    • Adatkezelési tájékoztató
    Copyright © 2025. Minden jog fenntartva. onBRANDS
    Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.