A Vodafone Magyarország a női esélyegyenlőség fontosságára hívja fel a figyelmet. A nemzetközi nőnap alkalmából budapesti székházán a nőnemet szimbolizáló piktogramra cserélte több mint 20 milliárd dollár márkaértékű vállalati logóját, hogy ezzel is demonstrálja az egyenlőség szerepét a vállalat életében.
A Vodafone rövidtávú céljai között szerepel, hogy a középvezetőik legalább 30 százaléka nő legyen globális szinten. Mondjuk én nem bírom a kvótákat, de nem is értem, ha annyira remekül megy egy vállalatban ez a téma, akkor miért van szükség rá.
Ritkaság, hogy egy világmárka társadalmi ügy szolgálatába állítsa legfontosabb megkülönböztető jelét, mondják. És igazuk is van. Ritkaság. De valahogyan éreztem, hogy annyira azért mégsem.
2019
2018, Woman
A lelkesedés díjazandó, az ötlet meg… nincs új a női nap alatt.
( Kőszegi András )