TIBI ATYA DOBOZOS FRÖCCSEL LÉP A PIACRA

Az elsődleges cél a kereskedelmi szegmens kiszolgálása.

Az 1,3 millió Facebook követővel rendelkező Tibi atya tanácsa egyszerű: ne azért idd, mert menő, hanem azért mert nincs jobb! A fröccs ma már nem a talponállók vagy a vizsgára készülő egyetemisták nagy kedvence – hanem ahogy azt számos nemzetközi példa mutatja – olyan modern és közkedvelt frissítő ital, amelyet magas fokon is lehet csinálni, első osztályú alapanyagokból, minőségi csomagolásban kiszerelve.

A terméket fejlesztő szakemberek számára a bor kiválasztásánál az volt a legnagyobb kihívás, hogy úgy kerüljön prémium minőség a dobozokba, hogy az ne mozdítsa meg a középkategóriás értékesítési árat.

„Nem célunk, hogy a fröccs iránt nyitott fiatalok csak egyszer kóstolják meg a Tibi atya fröccsét, sőt éppen ezzel ellentétesek a terveik: azt szeretnénk, ha olyan minőséggel találkoznának, amely meggyőzné őket arról, hogy mostantól csak ezt érdemes vásárolni.” – nyilatkozta a márka egyik tulajdonosa, Tóth Máté.

„Rengeteg tételt megkóstoltunk, mire a kiválasztott bor alapok mellett döntöttünk. Azonban semmi sincs „kőbe vésve”: a jelenlegi arányok még változhatnak a jövőben” – tette hozzá a Humbák Művek egyik alapítója.

Az üzleti célok között nem pedig a bárok és éttermek meghódítása az elsődleges cél, hanem a kereskedelmi szegmens kiszolgálása. A kocsmák és a szórakozóhelyek nem jelentenek üzleti potenciált: azokon a helyeken ugyanis a legtöbben – a ház borából és szódából – saját ízlésüket legjobban kiszolgáló aránnyal elkészített italt kérik.

Bár nem lehetetlen, hogy idővel számos étterem itallapjára is felkerüljön Tibi atya itala, most mégis a boltokban való elérhetőség megoldása a prioritás. Ezzel úgy tűnik, most nincs is gond: a dobozos fröccs ugyanis hamarosan a jobb trafikokban, boltokban, a Lidlben, és számos nemzetközi szupermarket polcán is elérhető lesz.
( onBRANDS )