„NYITOTT POLCOK”

Népszerű közéleti személyiségek bevonásával indított kampányt az Írók Boltja.

A “Nyitott polcok” kezdeményezést a költészet napján indítottak útnak. A cél az olvasás népszerűsítése, a minőségi irodalom eljuttatása szélesebb rétegek számára, valamint a figyelem felhívása az értékek megőrzésére.

Kit ne érdekelne, hogy milyen könyvek sorakoznak kedvenc íróink, költőink, színészeink könyvespolcán? Az egy hónapos aktivitás keretében neves és elismert irodalomkedvelőket kértek fel, hogy mutassák meg könyvespolcukat kedvenc műveikkel, akárcsak, ha vendégségbe mennénk hozzájuk. A közéleti személyiségek által bemutatott polcokat és irodalmi alkotásokat a rajongók megtekinthetik, valamint azokat a szerzeményeket, amelyek megtalálhatóak az irodalmi ékszerdoboz kínálatában, meg is vásárolhatják online, így támogatva a tágabb olvasóközönség megszólítását.

A projekthez 35 író, költő, zenész, színész, rendező, újságíró és gasztronómiai szakember csatlakozott, többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka.

Az ebből az alkalomból létrehozott microsite-on az érdeklődők a könyvespolcok fotóin keresztül és kisfilm formájában is találkoznak az ajánlókkal, a tartalmakat az Írók Boltja social felületein és online kampány segítségével juttatják el a célcsoportokhoz.

A projekt megvalósításában pro bono alapon közreműködött a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché.

„Örömünkre szolgál, hogy ilyen sokan csatlakoztak a kampányhoz, és támogatják a klasszikus könyvesboltok által képviselt értékek népszerűsítését.” – mondta Szántó Tibor, az Írók Boltja vezetője.
( onBRANDS )