Az előadók beszéltek arról, hogy mennyire bonyolult és komplex hálózat a világ, és keresték a megoldásokat ennek az áttekintésére. Megvizsgálták azt is, hogy mekkora mozgástere van a gazdaságoknak ebben a modern, globalizálódott világgazdaságban.
Felhívták a figyelmet arra, hogy nekünk magyaroknak is alkalmaznunk kell az új infokommunikációs technológiákat ahhoz, hogy versenyben maradjunk.
A változó világ újfajta vezetői módszereket és stratégiát igényel mindenkitől.
Károlyi László a Legrand vezérigazgatója a prezentációjában a döntések hatékonyságát befolyásoló tényezők bemutatása mellett a tradíció és innováció „házasítását” mutatta meg a Legrand gazdasági sikerei mentén. 5 lépésben felvázolta azt a szervezetépítési és irányítási módszert, amelyet nemrég megjelent könyvében a Crenchmarking-ban részletesen is megismerhetünk.
( onBRANDS )