„FIATAL VAGYOK ÉS SZEMTELEN”

Kicsit próbálok szemfelnyitó lenni.

Miért?
Mert gyorsan reagálok és tanulok. Mert nyitott vagyok a változásokra.

És ez jellemző az én generációmra.

Az Y generáció mesterien használja a legtöbb közösségi médiát.
Vagy gyorsan megtanulja, rá van állva az elméje.
Sokszor már nem a Google-ben, hanem Instán vagy Fb-on nézünk utána egy étteremnek, vagy valamilyen szolgáltatásnak, boltnak, cégnek, amit keresünk.
Sokat vásárolunk online.
Megnézzük egymás profilját ismerkedésnél.
Ha bejelölsz LinkedIn-en, akkor elfogadom a jelölést.
Ha Instán bekövetsz, akár chatelni vagy randizni is fogunk.
Állandóan online vagyunk.
Sokat posztolunk.
A selfie szerintünk nem ciki.
Influencereket követünk, akikhez szoros érzelmi szálak kötnek minket.
Mesterien használjuk az appokat.
Mi vagyunk a fiatal vállalkozók.
Az agilis vezetők és középvezetők.
Ezek az internetezési szokásaink.
Tudom, hogy nehéz minket megérteni egy X vagy BB generáció szemszögéből.
Hidd el, nekem is feláll a szőr a hátamon a Z generáció internetezési szokásaitól.
De muszáj lesz megtanulnom azt is.

Remélem ezért elnézitek kicsit szemtelen stílusom.
Élőben nagyon kedves vagyok ám, aki ismer tudja.
( Csábi Boróka, “Te vagy a brand” alapítója )