A dán márka igazán minden megtett az ügy érdekében, még a sört is vörössé tette.
Miközben a Liverpool legjobb meccseit játszották videón, a speciális Anfieldből való földben nőtt a komló, így a növények DNS-e már magában foglalja a csapat szellemét. A sör a vörös árpa külső héjától kapta természetes vörös színét.
Mindez azért készült, hogy megünnepeljék a Liverpool kiváló szezonját, illetve Carlsberghez fűződő partnerségét, ami a leghosszabb partnerség a Premier League-ben.
Az italokat először ingyen osztották a Huddersfield elleni meccsen. Ahogy azonban a Liverpool egyre előrébb jutott a Champions League meccsein, a sör iránti kereslet egyre nagyobb lett. Több mint 400.000 rajongó próbálta megszerezni a vágyott üveget. A Carlsberg hatalmas érdeklődést, 800%-os növekedést tapasztalt honlapján. A nagy keresletre való tekintettel a Carlsberg az online megrendelést is lehetővé tette.
( onBRANDS )