A Deloitte Magyarország meghívásos PR tenderén a Next9 Communications nyert.
„A Deloitte a világ legnagyobb üzleti tanácsadója. Ennek megfelelően nap, mint nap új témákkal, most születő területekkel foglalkozunk. Ez a jövőtudatosság a partnerségeinkben is megmutatkozik, az idei évtől stratégiai támogatóként állunk a Brain Bar – Európa legnagyobb jövőfesztiválja – mögött. Olyan kommunikációs partnert kerestünk, aki képes velünk közösen gondolkodva felvenni ezt a ritmust, megalkotni a megfelelő stratégiát és azt agilis módon véghez is vinni. Ezt találtuk meg a Next9 csapatában.” – mondta el Bánhegyi Csanád, a Deloitte marketing és kommunikációs vezetője.
A Next9 néhány hónappal indulása után többek között olyan cégeket tudhat ügyfelei között, mint a Dreher, a Nestle, a Teqball, vagy a British Embassy Budapest. Az ügynökség legelső projektje, a POKET zsebkönyvek nyerte az idei Highlights of Hungary fődíját.
( onBRANDS )