A Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet szakegyetemek hallgatói számára írja ki minden évben címkepályázatát, melyre a tíz partner oktatási intézmény diákjai és végzett, 30 év alatti grafikusok nevezhetnek.
Az idei, jubileumi címkepályázatra július 7-ig várják a pályaműveket, tavaly 220 pályaműből válogatott a szakavatott zsűri, most is hasonlóan nagy érdeklődésre számítanak a szervezők.
A másfél évtizede nagy sikerrel futó
Bogyólé művészi borcímkepályázat
minden évben megmozgatja a kreatív gondolkodású, borszerető fiatal művészeket, amelyet a Vylyan Pincészet a PÉCSI Tudományegyetem Művészeti Kar, a Pécsi Művészeti Gimnázium és Szakgimnázium, a Magyar Képzőművészeti Egyetem, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, a Budapesti Metropolitan Egyetem, az Egri Eszterházy Károly Egyetem, a Soproni Egyetem, a KREA Kortárs Művészeti Iskola, a VISART Művészeti Akadémia és a Kaposvári Egyetem bevonásával ír ki ebben az évben. A tervezési folyamatokban szabad kezet kapnak a jelentkezők, fontos kikötés azonban, hogy a címkéken az újbor jellegzetességei köszönjenek vissza és illeszkedjen a Vylyan arculatához.
Érdemes még most belevágni a tervezésbe, mivel a határidőt meghosszabbították július 7-ig, így még több pályázónak nyílik lehetősége a megmérettetésre. Az első helyezett 200.000 forint alkotói díjban részesül és 24 palack idei Vylyan Bogyólét kap, illetve a képző intézmény neve is feltűnik majd a húsz-huszonötezer Vylyan Bogyólé palackon. A második helyezettet 12 palack Bogyólével és Vylyan Terasz utalvánnyal jutalmazzák, a harmadik helyezett és a közönség különdíjasa pedig 6-6 palack Bogyólével és 1-1 Terasz utalvánnyal gazdagodhat.
Debreczeni Mónika birtokigazgató a Bogyólé pályázat mentora szerint az újborhoz alapvetően a gyümölcsös, friss, fiatalos hangulat illik, ezért a mostani pályázók feladata is az, hogy ezeket a sajátosságokat jelenítsék meg a címkéken: “A nyertes műveket több fórumon is bemutatjuk majd, így az alkotók nagyobb nyilvánosságot kapnak, amely nagy segítség lehet egy pályája elején járó művésznek. Biztos, hogy idén is nehéz lesz a legjobb címkéket kiválasztani, ugyanakkor mindenkit arra biztatunk, hogy bátran jelentkezzen, hiszen könnyen lehet, hogy éppen az ő keze munkáját dicsérő alkotás viszi el az első díjat.”
( onBRANDS )