2019 legnagyobb nyertese a Retro Rádió – derül ki a Kantar-Hoffmann legfrissebb felméréséből. A rádiós piac stabilan tartja a hallgatókat, azon belül azonban a Retro hallgatottsága ismét emelkedett. A Rádió 1 szintén erősödött.
A Music FM 2019. januári megszűnése és a Sláger FM új frekvenciára költözése nem befolyásolta a hallgatói szokásokat. A Kantar-Hoffmann legfrissebb, májusi felméréséből kiderült, hogy a 15 év felettiek 70%-a továbbra is naponta hallgatja valamelyik kedvenc adóját.
A 2019-es év eddigi legnagyobb nyertese a hallgatókért zajló versenyben kétségkívül a Retro Rádió. A legújabb adatokból látható, hogy az ország egyetlen, országos lefedettségű kereskedelmi rádióját jelenleg 1 millió 739 ezer fő hallgatja naponta a teljes mért korcsoportban, ez közel százezerrel magasabb szám, mint az előző felmérés eredménye. Jelenleg második a stagnáló Petőfi Rádió 1 millió 327 ezer fővel, az adó hallgatottsága nem emelkedett az előző hónap számaihoz képest.
A 2019-es év január – májusi tendenciát vizsgálva megállapítható, hogy a 18-59-es korosztályban, országosan a Petőfi rádió hallgatottságához erősödött a Rádió 1, jelenleg fej-fej mellett teljesít a két adó.
Budapesten a 18-59-es korosztályban a Rádió 1 a piacvezető, de a Music FM megszűnésével és a Sláger FM új frekvenciára költözésével a Retro és a Petőfi Rádió hallgatottsága is erősödött a fővárosban.
A Sláger FM továbbra sem közöl adatokat.
( onBRANDS )