CSAPVÍZ BRANDING

Nem akarok elmerülni a műanyag mentes júliusban, mert utána is van élet.

Nem akarom kárhoztatni az ásványvizes és a víztisztító berendezéseket ( őket néha igen ) forgalmazó cégeket sem, mindegyiknek megvan a maga szerepe.

A tiszta ivóvíz az egyetlen élelmiszer, amely semmi mással nem pótolható, az emberi élet nélkülözhetetlen feltétele.

Amikor külföldre utazunk, fel sem tűnik, de mindenkinek az egyik első kérdése, hogy milyen a csapvíz, lehet-e fürödni benne, meg lehet-e inni? Egy biztos, hogy Magyarország az a hely, ahol a legtöbb helyen biztonságos, kiváló élelmiszer minőségű a csapvíz. Édesanyám esküdött rá, hogy neki az oltja legjobban a szomját. Én is legtöbbször azt iszom. Éppen most is.

Az egykori Pécsi Vízmű vezetői nem dolgoztatok hiába, és most elő kell vegyem ebben a témában, véleményem szerint legszuperebb kampány szlogenét, mert soha nem volt még ennyire aktuális mint manapság: „csapvíz – mindig megengedheted magadnak”

És elő kell vegyem az akkor általam létrehozott irányt és kifejezést:
#csapvizbranding

( Kőszegi András )