Ennek megfelelően formálta át a megjelenését a Profession.hu. A több ezer felhasználó segítségével kiválasztott új arculat célja, hogy úgy sugározzon megbízhatóságot, hogy közben a fiatalabb korosztályok is frissnek és barátságosnak találják.
A Profession.hu eredeti, a prémium megjelenésre koncentráló arculata még egy olyan időszakban született, amikor az online álláskeresés kizárólag a fehérgalléros munkakörök területén kezdett terjedni. 2008-ban és 2015-ben történt pár apróbb frissítés, de az új design gyakorlatban az eredeti, 15 éves koncepciót váltja. Az elmúlt években az oldal megkerülhetetlenné vált minden álláskategóriában és korosztályban, ezért is volt szükség egy sokkal szélesebb célcsoportot megszólító arculatra.
Az új megjelenés megalkotása több mint egy évet vett igénybe, a végleges verziót egy több ezer felhasználó bevonásával készített kutatás segítségével választották ki. A megkérdezettek szerint a korábbi megjelenés megbízhatóságot és prémium minőséget sugallt, de hiányzott belőle a frissesség és távolságtartó volt. Az új arculat a megbízhatóság mellett a fiatalosságot és a barátságosságot hangsúlyozza.
„A Profession.hu támogatott márkaismertsége évek óta 90 százalék felett van. Az új arculat tervezésekor ezért is törekedtünk arra, hogy úgy mutassunk valami frisset, hogy közben nem térünk el radikálisan a megszokott összképtől. A váltás elsősorban UI, tehát megjelenésbeli és nem UX, funkcionális fókuszú, kivéve a mobilalkalmazásunk esetében. Ez egy mobil first projekt volt, teljesen újragondoltuk és átterveztük az applikációt és mindent onnan adaptáltunk a többi felhasználói és szakmai felületre.” – mondta Varga Balázs, a Profession.hu marketingvezetője.
( onBRANDS )