A 60 másodperces, Andreas Nilsson rendezte spot egy látszólag hétköznapi beszélgetéssel indul Cardi B és egy szépségszalon vendégei között.
A film a rapper-énekesnő mindig merész manikűrje előtt tiszteleg: a jelenetben Cardi körmei szürreálisan hosszúra nőnek. A sztár elképesztő körmei mellett a film másik főszereplője az örök kedvenc, eredetileg a ’80-as években bemutatott Reebok Classic Club C Vintage sneaker.
“A Sport the Unexpected platform azokat az egyéniségeket ünnepli, akiket bárminek nevezhetünk, csak megszokottnak nem. Pont emiatt el sem tudtunk volna képzelni Cardi B-nél alkalmasabb kampányarcot. A Nails megalkotása során szakítottunk a konvenciókkal, így a végeredmény sokkal izgalmasabb lett, mint egy híresség hagyományos cameoja. Cardit tehát egy olyan hétköznapi szituációban láthatjuk, amelyben teljesen egyedi módon mutatja meg az ikonikus Club C sneakert.” – mondta Inga Stenta, a Reebok senior nemzetközi marketing igazgatója.
A Reebok a héten Nailed It néven egy saját extrém körömnövesztő táplálékkiegészítőt is piacra dobott, ami az ígéret szerint észveszejtő karmokká varázsolja a leghétköznapibb manikűrt is. Az extra hosszúságot és tartást adó különleges formulát bemutató geg a Reebok vakmerő ötletek és egyediség iránti elköteleződésére rímel.
https://www.youtube.com/watch?v=K-PSNspNQms
A szintén újragondolt vintage Aztrek Double cipőt bemutató Storm the Court filmben egy street-kosárlabda meccsre váratlan vendég érkezik, megfagyasztva a hangulatot és magukat a játékosokat is. Ezt a spotot a Back Where We Started követte, melynek női főszereplője a Reebok múltjába invitálta a nézőket.
A Nails a Reebok Sport the Unexpected platformját bemutató díjnyertes Storm the Court
és a Back Where We Started márkaimázs filmjeinek folytatása.
A Venables Bell & Partners “Nails” filmje egy integrált, hagyományos, digitális, és social média platformokon átívelő globális kampány része.
( onBRANDS )