Már elindult a regisztráció az októberi konferenciára. A közel 280 programon arra kaphatunk választ,
a játék, mint szórakoztatás, versengés, motiváció, stratégiai és taktikai eszköz
hogyan épül be az üzletbe, a vezetésbe, a kereskedelembe és a kommunikációba.
Míg az első Internet Hungary még leginkább arról szólt, hogy meg tudnak-e vajon erősödni az online tartalmak, átvehetik-e a hatalmat a hagyományos médiától, addig az idei, immár 20. konferencián már olyan témák kerülnek terítékre, mint az „intelligens média”, az adatvezérelt világ, vagy az 5G által új kapukat nyitó telekommunikáció. A konferenciasorozat indulásakor még két teremben, 40 előadást kínált a kb. 750 látogatónak, október 1-jén és 2-án már 6 teremben, közel 280 előadás és worskhop várja a 2400-2600 résztvevőt.
Az idei konferencián újítás, hogy csak 15-20 perces előadások, fórumbeszélgetések és workshopok szerepelnek majd a programban, hogy még inkább teret kaphassanak azok az interaktív programelemek és játékok, amelyek a központi témához, a „Társas-játékok” gondolatkörhöz illeszkednek. Változatlan marad azonban a tematikus struktúra, így a cégek már előzetesen eldönthetik, hogy melyik kollégájuk melyik szakterületre fókuszálva gyűjtse össze a számukra leghasznosabb információkat.
Ez alkalommal is kapcsolódnak pályázatok a konferenciához, amelyeknek eredményhirdetései beépülnek a programba. A szervezők idén is keresik a legjobb hatszavas történeteket, ezúttal két előzetesen rögzített kategóriában. De a játékokra építő közösségi média kampányok készítői is versenybe szállhatnak, és gazdára talál majd egy a legjobb ügyfélszolgálatnak járó díj is.
A pályázatok részletes kiírása július 29-én felkerül a konferencia honlapjára, jelentkezni augusztus 12. és szeptember 16. között lehet majd.
Máris elindult a regisztráció a konferenciára – a gyorsan döntő jelentkezők augusztus 6-ig még kihasználhatják a „Bizalom ára” kedvezményt. A konferencia fő támogatója a Vodafone Hungary.
( onBRANDS )