KORTÁRS KÉPZŐMŰVÉSZETI ÜGYNÖKSÉG INDULT

Az ügynökség küldetése és egyben üzleti modellje több pillérre épül.

Hazánkban még különlegesnek számító képzőművészeti ügynökség kezdte meg működését ArtNESZ néven. Az ügynökség kiemelt célja, hogy a kortárs művészetet és az üzleti szférát nemcsak közelebb hozza egymáshoz, hanem összekapcsolja, és mindkét terület kölcsönösen fejlődjön, profitáljon e szinergiából.

A kortárs képzőművészeti projektek, események szervezésén és megvalósításán keresztül, a megfelelő marketing és kommunikációs eszközök használatával, a kulturális projektek szélesebb körben történő népszerűsítése a cél. A kortárs képzőművészeti tér szereplőinek (művészek, galeristák, szakemberek) abban nyújt segítséget, hogy hogyan válhatnak ismertebbé és „piacképesebbé”, hogyan találják meg azt a kört, aki nyitott a művészet/ük/ felé. Az üzleti élet szereplőinek pedig bemutatja a kortárs képzőművészetben rejlő lehetőségeket: a közös alkotás élményét, a kreatív gondolkodás fejlesztését, valamint a befektetésnek ezt a formáját, amely nem csak az üzleti értelemben vett sikerességet biztosítja, hanem az önkifejezésnek is egy inspiratív útja.

„Hisszük, hogy mindennapjainkat – akár privát szféránkról vagy éppen a vállalati kultúráról beszélünk – a kortárs képzőművészettel való együttélés teljesebbé teszi. Hiszünk ennek üzleti értékében is.” -mondta el Őry Eszter, az ArtNESZ ügyvezetője, aki a Max & Future BTL ügynökség több mint 20 évig tartó ügyvezetését váltotta fel régi álmára, a képzőművészeti projektekre.

„Az ügynökséget két barátommal gondoltuk ki – mindhárman az üzleti élet különböző (gazdasági, arculatbranding-design, eseménymarketing) területén dolgoztunk -, a kortárs művészet és a business világából érkezve mindkét területen sokéves tapasztalattal rendelkezünk. Ezt a tudást szeretnénk átadni, kamatoztatni és egy új irányvonalat, látásmódot is bevezetni Magyarországon.”- tette hozzá a szakember.
( onBRANDS )